וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת באו-באו מתכוננת למעבר מארה"ב לביתה החדש בסין

18.2.2017 / 0:34

אחרי שזכתה במיליוני עוקבים ברשת, תהילת עולם ואף לברכת יום הולדת מהגברת הראשונה לשעבר, תשתתף גורת הפנדה בת השלוש בתכנית לשימור בני מינה. המבקרים מבינים את חשיבות המשימה, אבל כבר מתגעגעים: "שבתה את לבנו"

צילום: רויטרס

בשבוע הבא תעזוב גורת הפנדה הענקית באו-באו את ביתה שבגן החיות הלאומי "סמית'סוניאן" בוושינגטון, ארצות הברית, ותצא למשימה בסין. הדובה בת השלוש תישלח לסין ביום שלישי במסגרת הסכם עם האיגוד לשימור חיות הבר הסיני, ותשתתף בתכנית רבייה לשימור מינים פגיעים. בגן החיות כבר החלו ההכנות לקראת עזיבתה, והמטפלים אף העניקו לה פינוקים אקזוטיים שיכינו אותה לביתה החדש ומזכרות מהתקופה שבילתה בגן החיות באירוע פרידה.

ההסכם בין גן החיות לאיגוד הסיני נחתם ב-2015. במסגרת התכנית, שתפעל עד דצמבר 2020, גורי פנה יישלחו לסין לפני שהם מגיעים לגיל ארבע. באו-באו היא גורת הפנדה הראשונה שהצליחה לשרוד בגן החיות מאז 2005, והיא תהיה גם הראשונה שתעבור לסין במסגרת ההסכם.

לקריאה נוספת:
"האב הגיבור": פרידה מדוב הפנדה שסייע להציל את בני מינו
"הלם תרבות": דובי פנדה שנולדו בארה"ב מתקשים להסתגל לחיים בסין
צפו: גורת הפנדה "בוטן" עושה את צעדיה הראשונים בעולם

גורת הפנדה באו באו באירוע פרידה בגן החיות הלאומי "סמית'סוניאן" בוושינגטון, פברואר 2017. רויטרס
"מעוררת חיבה". באו-באו באירוע הפרידה לכבודה בגן החיות בוושינגטון, אתמול/רויטרס

מבקרים בגן החיות מבינים את חשיבות המשימה, אך הוסיפו כי יתגעגעו לגורה. "היא תפסה את תשומת הלב של כל אחד, היא שבתה את לבם של כולם בזכות הדברים הקטנים שהיא עושה ומעוררים חיבה", אמרה אלספת גרינלדי, שהגיעה במיוחד מסקוטלנד חמש פעמים כדי לראות את באו-באו. "אפילו כתבתי עליה שיר".

ליז לן, תושבת ווירג'יניה שמבקרת לעיתים קרובות בגן החיות, אמרה כי היא אוהבת את הרעיון של התכנית. "זה מין שצריך לשמר והם עובדים מאוד קשה כדי לעשות זאת, אני אוהבת את זה", אמרה. "זה פשוט כל כך כיף לצפות בדובי פנדה, הם כל כך ייחודיים ויפים, אני פשוט אוהבת כל מה שקשור בהם".

באו-באו זכתה לתהילה בינלאומית כשהפכה לכוכבת "מצלמת פנדה", מצלמת הרשת של גן החיות, שתיעדה את לידתה וילדותה. מיליוני צופים ברחבי העולם עקבו אחריה, ביניהם גם הגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה. ב-2013 אובמה אף שיגרה ברכת וידאו לבאו-באו לרגל יום הולדתה.

(עדכון ראשון: 21:05)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גורת הפנדה באו באו באירוע פרידה בגן החיות הלאומי "סמית'סוניאן" בוושינגטון, פברואר 2017. רויטרס
באו-באו באירוע הפרידה לכבודה בגן החיות בוושינגטון, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully