וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שגופתו נמצאה בבולגריה: אליעד פראג' מתל אביב

פראג' בן ה-26 אותר חבול ופצוע ליד ג'יפ נטוש, באזור העיירה סמוקוב, ומותו נקבע לאחר זמן קצר. שני אחים ישראלים שטיילו עמו נעצרו בחשד לרצח. "צוות השגרירות מסייע למשפחה בשעתם הקשה"

צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של VESTI, עריכה: ניב מעוז

אליעד פראג', תושב תל אביב בן 26, הוא הישראלי שנרצח על פי החשד על ידי שני ישראלים אחרים באזור העיירה סמוקוב, שבדרום-מערב בולגריה – כך אישר אמש (חמישי) משרד החוץ. "נסיבות מותו עדיין נחקרות על ידי הרשויות בבולגריה וצוות השגרירות בסופיה והמחלקה לישראלים בחו"ל שבמשרד החוץ מסייעים למשפחה בשעתם הקשה", נמסר.

פראג' אותר שלשום סביב השעה 18:25 (שעון מקומי), כ-500 מטרים מג'יפ נטוש באזור העיירה, כשהוא חבול ופצוע. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הוא מת מפצעיו עוד בטרם הגיע לזירה אמבולנס. שני החשודים, אחים שזהותם לא פורסמה, נעצרו בחשד למעורבות במקרה, שנסיבותיו עדיין נמצאות בבדיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: הקונסוליה הישראלית במיאמי פונתה בשל התרעה לפצצה
תושב תל אביב נעצר בחשד שניהל מעבדה לזיוף אישורי שהייה
אישה נדרסה ליד בי"ס בראשל"צ – תלמידים העניקו לה טיפול רפואי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הידוע, השלושה טיילו יחד בבולגריה. פראג' ושני האחים, בני 28 ו-29, שהו על פי הדיווחים באתר הסקי בורובץ, מדרום לסמוקוב. באחד מכלי התקשורת בבולגריה דווח כי שני החשודים השליכו מהרכב את גופתו של הצעיר ליד העיירה, ועדי ראייה שהיו במקום הזעיקו את המשטרה. החשודים, על פי הדיווח, נעצרו ביער במרחק של כשני קילומטרים משם.

בעיתון הבולגרי "24 שעות" דווח אתמול, מפי חוקרי פלילים המעורים בפרטי החקירה, כי סיבת המוות היא מנת יתר של קוקאין הוא הרעלת מזון. לדבריהם, הסימנים על גופתו של פראג' מעידים על גרירתו - ולא על אלימות. שיירי קוקאין אותרו בגופו על ידי החוקרים, אולם הם הבהירו כי לא ניתן לקבוע בוודאות לפי שעה את סיבת המוות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בולגריה: שני ישראלים נעצרו בחשד לרצח צעיר ישראלי בן 62 באזור העיירה סמוקוב. מערכת וואלה! NEWS
הזירה שבה נמצאה הגופה, שלשום/מערכת וואלה! NEWS

במסגרת חקירת המקרה, תחת פיקוח משרד התובע של סופיה, נערכה נתיחת הגופה, ממנה עלה כי בטנו הייתה מלאה במזון, על פי הדיווח הבולגרי, וכעת נבדק אם הוא היה עלול לגרום למוות. עוד דווח מפי גורמי החקירה כי האחים "נלחצו" לאחר שהורע מצבו של פראג' ונטשו אותו.

שר הפנים הבולגרי פלאמן אוזונוב ציין בתדרוך לעיתונאים כי החשודים ניסו לברוח מהשוטרים והסתתרו מהם, אך לבסוף נתפסו תוך שהשוטרים מפעילים כוח פיזי כדי לעצרם. לפי שר הפנים, הם נכנסו למדינה 48 שעות לפני ביצוע הרצח לכאורה וטרם פוענחו מניעיהם.

(עדכון ראשון: 20:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully