וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הרוסיה סיכנה את חייה - רק בשביל לקבל לייקים

21.2.2017 / 6:05

זו תופעה מוכרת שאנשים מסכנים את חייהם לטובת תמונה מוצלחת, אולם הפעם הדוגמנית הרוסייה ויקטוריה אודינטסובה עשתה את הדבר הכי מסוכן שיכול להיות - ספגה על זה המון ביקורת ונעצרה ע"י המשטרה

https://www.instagram.com/viki_odintcova/

ויקטוריה אודינטסובה, בת ה-23, היא הדבר הטוב ביותר שיצא מרוסיה מאז הוודקה, כך נכתב במגזין "מקסים" שבחר בה כאחת הדוגמניות המובילות במדינה. לויקטוריה יש יותר מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם, ולכולם חיכתה הפתעה בשבוע שעבר כשזו פרסמה תמונה וסרטון שלה נאחזת באוויר על קצה גורד שחקים בדובאי ללא שום אמצעי בטיחות, שיציל אותה במידה ותחליק 306 מטרים מטה.

ברשת יש לא מעט שכועסים על חירוף הנפש של הדוגמנית, שבחרה לעלות על מגדל קאיאן שבדובאי ולהצטלם באוויר כשהדבר היחיד שמונע ממנה ליפול הוא חברה המזוקן שאוחז בידה. היא מודה שזה היה מאוד מלחיץ, "אני עדיין לא מאמינה שעשיתי את זה. בכל פעם שאני צופה בסרטון הזה, כפות הידיים שלי מזיעות".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

צללה בביקיני למערה תת ימית ללא ציוד צלילה ומצאה שם משהו מדהים

לכתבה המלאה

לא ברור מה הביא את הדוגמנית להחלטה לבצע את הפעלול על אחד מגורדי השחקים הגבוהים בעולם, אולם ברשת מאמינים שהיא העתיקה מדוגמנית רוסיה אחרת, אנג'לינה ניקולא, שגם עלתה לכותרות בעולם בזכות תמונות הסלפי המסוכנות שלה שצולמו על גבי גורדי שחקים ומבנים גבוהים אחרים.

"אם משהו היה משתבש, לא היה לה שום סיכוי לשרוד את זה", כתב אחד העוקבים, "איך את יכולה שלא להעריך ככה את החיים שלך? אם הייתי ההורה שלך, הייתי סוטר לך ולבחור עם הזקן". אחר הוסיף: "אנשים מפגרים. מה לא עושים היום בשביל לייקים".

התמונות והסרטון שצברו פופולאריות ברשת הובאו לידיעת משטרת דובאי, שעצרה את אודינטסובה והחתימה אותה על הצהרה המחייבת לא לחזור על מעשה זה שוב לעולם. לתקשורת המקומית סיפרה הדוגמנית שהמשטרה צריכה הייתה להודות לה בכלל שהעלתה לסדר היום את בעיית הבטיחות שבמגדל קאיאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully