וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ויכוח על מוזיקה": אזרח אריתריאה נאשם ברצח בליין בפאב בלוד

16.2.2017 / 12:15

לפי כתב האישום, מחמוד עלי מוהמט, בן 25 מלוד, דקר למוות את דומז טספסלס לאחר שחשב שבמהלך ויכוח על מוזיקה שתושמע בפאב השליך עליו בקבוק. הוא חיפש את הקורבן במשך שבוע לאחר הקטטה - ונאשם כי דקר אותו שלוש פעמים

אילוסטרציה. ShutterStock
דקר את המנוח שלוש פעמים/ShutterStock

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד אזרח אריתריאה בגין רצח בליין בפאב בלוד. לפי כתב האישום, מחמוד עלי מוהמט, תושב העיר, דקר למוות את דומז טספסלס, אריתאי אף הוא. למוהמט מיוחסת דקירת המנוח בחודש שעבר בעקבות קטטה בפאב בעיר, לאחר שנפגע מבקבוק שהושלך עליו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד גבריאלה ליברמן קובי מפרקליטות מחוז המרכז, השניים בילו יחד בפאב "וורקה" בלוד ב-7 בינואר, והתעמתו על המוזיקה המושמעת במקום. בהמשך פרצה קטטה במקום, ומוהמט, שהיה תחת השפעת אלכוהול, נפצע בראשו מבקבוק שהושלך לעברו.

בשבוע שלאחר מכן הוא ניסה לברר את זהות זורק הבקבוק, וב-14 בינואר, כך בכתב האישום, סבר שטספסלס היה התוקף והחליט לגרום למותו. הוא הגיע לפאב נוסף בעיר, "ברהנה", שבו שהה טספסלס, מצויד בסכין מטבח בעל להב באורך של עשרה ס"מ, התנפל עליו ודקר אותו שלוש פעמים, כולל בלב. טספסלס הובהל לבית החולים, שם מת מפצעיו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully