וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל קריסת המנוף בבת ים: שלושה שוחררו למעצר בית, האתר נסגר

מלבד השלושה, חשוד נוסף שוחרר והורחק מאתר הקריסה, שנסגר ליומיים בהוראת משרד הכלכלה והתעשייה. מפעיל המנוף, שנפגע קשה כשנפל מגובה 64 מטר, עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב, בעוד שלושת הפצועים הנותרים שוחררו

צילום ממצלמת אבטחה

שלושה חשודים במעורבות באירוע קריסת המנוף בבת ים שוחררו הבוקר (שלישי) למעצר בית, וחשוד נוסף שוחרר ממעצר והורחק מאתר הקריסה. כמו כן, האתר נסגר ליומיים בהוראת משרד הכלכלה והתעשייה. חקירת המקרה נמשכת במשטרה.

באירוע נפצעו ארבעה בני אדם - מפעיל המנוף, כבן 30, נפגע קשה, ושלושה נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. השלושה שוחררו הבוקר מבית החולים וולפסון שבחולון, ואילו מפעיל המנוף נותר מאושפז. העבודות התבצעו בפרויקט של חברת "מבנים ונתיבים", ומשרד העבודה חוקר אם העגורן שקרס מגובה 64 מטר פעל ללא אישורים. מנהלי האתר עוכבו לחקירה בידי המשטרה.

פצועים בקריסת מנוף ברחוב הנביאים וקוממיות בבת ים, 13 בפברואר 2017. דוברות מד"א, מד"א
המנוף אחרי הקריסה, אתמול/מד"א, דוברות מד"א

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר לאחר קריסת המנוף כי "לא מתקבלת על הדעת ההפקרות בנושא הבטיחות בענף הבנייה. אם הגורמים המוסמכים לטיפול בנושא לא יפעלו באופן מידי, לא נהסס להפעיל צעדים ארגוניים בכל ענף הבנייה בישראל".

קריסת המנוף אירעה ברקע מחאתם של מנופאים על שינוי בתנאי העסקתם ושכרם הנמוך. לפני כשלושה שבועות הודיעו 240 מנופאים על התפטרותם. גורמים בענף הבנייה התריעו כי בעקבות ההתפטרות תתקיים החלפה של המנופאים במאות מנופאים ברישיון מזויף. מלבד ההתפטרות ההמונית, עשרות נוספים לקחו ימי חופשה ומחלה כחלק ממאבק העובדים להשגת תנאי עבודה טובים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסת המנוף במבט מלמעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully