וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה בהודו: הוריתי לשוטרים לענות אנסים "עד שיתחננו על חייהם"

בכנס פוליטי אמרה שרת המים, אומה בהרטי, כי צריך לאפשר לקורבנות אונס לצפות כיצד מתעללים באנסים שלהן כדי לסגור מעגל. היא הוסיפה כי "לא מגיעות זכויות אדם לאנשים שמתנהגים כמו שטן. צריך לערוף את ראשיהם"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: הפגנות נגד שחרור אנס מהכלא, ניו דלהי, 2015)

שרת המים של הודו, אומה בהרטי, אמרה כי היא גרמה לחשודים באונס להתחנן על חייהם והורתה לשוטרים לענות אותם. לטענתה, גם קראה לקורבנות לצפות בזמן שהגברים שנגדם התלוננו נתלו מרגליהם. "צריך לענות אנסים לעיני הקורבנות שלהם עד שיתחננו שיסלחו להם", אמרה השרה.

בהרטי, החברה במפלגת השלטון בהודו - המפלגה העממית ההודית (BJP) - אמרה את הדברים במהלך כנס פוליטי בעיר אגרה במדינת אוטר פרדש שבצפון הודו. היא הזכירה מקרה מיולי 2016, שבו נאנסו אם ובתה בת ה-14 בידי 15 גברים באזור הבירה ניו דלהי. לדבריה, הרשויות נכשלו בעשיית צדק במקרה זה.

עוד ידיעות מהעולם:
טורקיה: משאל העם לשינוי החוקה ייערך באמצע חודש אפריל
רוסיה שוקלת להסגיר את סנודן לארה"ב: "מתנה לנשיא טראמפ"
מבצע נרחב: בניו זילנד הצילו מאות לווייתנים שנתקעו על החוף

שרת המים של הודו אומה בהרטי. AP
"להכות אותם עד שיישארו ללא עור על גופם". בהרטי/AP

"צריך לתלות את האנסים הפוך, מרגליהם, ולהכות אותם עד שיישארו ללא עור על גופם", הוסיפה השרה. "צריך לשפשף מלח וצ'ילי על הפצעים שלהם, עד שהם יצרחו. אימהות ואחיות צריכות לצפות בזה, כדי שיוכלו לסגור מעגל".

לדבריה של בהרטי, כשהייתה ראשת מדינת מאדהיה פרדש בשנים 2004-2003 נקטה בעמדה דומה. "הייתי אומרת לשוטרים לתלות אנסים מהרגליים ולהכות אותם כל כך חזק עד שהם יבכו. הייתי אומרת לנשים שיצפו בזה דרך חלונות תחנת המשטרה", אמרה. היא סיפרה לקהל בכנס כי כששוטר התנגד להנחיות, אמרו לו "שלא מגיעות זכויות אדם לאנשים שמתנהגים כמו שטן. צריך לערוף את ראשיהם".

הפגנות ברחבי הודו נגד תקיפות מיניות ומעשי אונס. AP
הפגנה נגד מעשי אונס ותקיפה מינית בהודו, 2013/AP

על פי נתוני הרשויות, גבר אונס אישה כל 20 דקות בממוצע בהודו. בשנים האחרונות גברה המחאה הציבורית בנושא, בעיקר בעקבות המקרה של אונס סטודנטית באוטובוס בניו דלהי בשנת 2012. מותה של הצעירה בעקבות האונס זעזע את הודו כולה ושפך אור על מקרים דומים ברחבי המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully