וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו ב"ילד העכביש" מעזה נכנס לספר השיאים של גינס

9.2.2017 / 15:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הפרקליטות חזרה בה היום (חמישי) מאישום האונס החמור ביותר נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, לאחר שפרקליטיו, רועי בלכר ומיטל דנינו, הוכיחו כי חלה התיישנות על המקרה. מלבד האישום שהתבטל, נגד קסטיאל עומד אישום אונס נוסף ושורה של אישומים בגין ניסיונות אונס ועבירות מין. ביטול האישום מגיע לאחר פנייתם של עורכי דינו לפרקליטות, ולפיה לא ייתכן שאנס את עמיתתו לעבודה ב-2007 לאחר מסיבת פורים, מאחר שסיים להיות מועסק בחברה ב-2006. לאחר עשור, חלה התיישנות על עבירת אונס. הסנגורים פנו עם הטענה לפרקליטות מחוז תל אביב, שהחזירה להשלמת חקירה את התיק.

ועדת השחרורים דחתה היום את בקשתו של יניב נחמן, שהורשע באונס, לשחרור מוקדם. על נחמן נגזרו 18 חודשי מאסר בפועל ומהם הורדו ששת החודשים שבהם שהה במעצר.

הפגנות הפלג הירושלמי במגזר החרדי נגד הגיוס לצה"ל יימשכו אחר הצהריים בכמה מוקדים ברחבי הארץ. בין היתר, צפויים שיבושי תנועה במחלף גהה, צומת שילת, ורחוב בר אילן בירושלים.

ברצועת עזה, הנער מוחמד אל-שיח' בן ה-13 הידוע בכינויו "ילד העכביש", נכנס לספר השיאים של גינס אחרי שרשם מספר שיא של 388 תנועות על הקרקע בתוך דקה אחת בלבד. מדובר בילד הפלסטיני הראשון שנכנס לספר השיאים.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully