וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים דחתה את בקשתו של האנס יניב נחמן לשחרור מוקדם

9.2.2017 / 14:03

הוועדה השתכנעה מחוות דעתם של העובדים הסוציאליים, שגרסו כי נחמן "לא הבין את המניעים לביצוע, וחש עצמו כקרבן". על כן, קבעה כי אינו בשל לשחרור מוקדם, וימשיך לרצות את 18 חודשי המאסר שנגזרו עליו

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: ביהמ"ש העליון גזר על נחמן שנת מאסר וחצי)

ועדת השחרורים דחתה היום (חמישי) את בקשתו של יניב נחמן, שהורשע באונס, לשחרור מוקדם. הוועדה השתכנעה מחוות דעתם של העובדים הסוציאליים שגרסו כי נחמן "עדיין לא הבין את המניעים העמוקים והרקע לביצוע, וחש עצמו כקרבן". על כן, קבעה הוועדה כי נחמן אינו בשל לשחרור מוקדם, וכי יעלה שוב בפני הוועדה במאי הקרוב. על נחמן נגזרו 18 חודשי מאסר בפועל, כשהורידו מתוכם את 6 החודשים שבהם היה במעצר.

בחודש אוגוסט האחרון החמיר בית המשפט העליון את עונשו של איש חיי הלילה לאחר שהפרקליטות ערערה עליו, בטענה שקיבל עונש קל. נחמן הורשע במסגרת הסדר טיעון בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות של אונס ומעשה מגונה, ותחילה נגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
מבוכה לפרקליטות: בוטל החמור מבין שני אישומי האונס נגד קסטיאל
פרסום ראשון: במשטרה מקדמים החרמת טלפון נייד לנהגים שידברו בנהיגה
חשד: מורה בן 27 מצפת חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידי כיתה א'

ירושלים: ביהמ"ש העליון גזר על האנס יניב נחמן מאסר של שנה וחצי. רוני כנפו
לא בשל לשחרור. נחמן בבית המשפט, אוגוסט 2016/רוני כנפו

נגד נחמן הוגש במקור כתב אישום בגין שבהם יוחסו לו שלושה מעשי אונס, ניסיון אונס, שני מעשים מגונים בנסיבות אינוס כלפי שלוש נשים, וכן עשרות מקרים של פגיעה בפרטיות והטרדה מינית של שתי נשים נוספות. במהלך החקירה במשטרה נטען כי נחמן השתמש בסם אונס באופן שיטתי, אך סוגיה זו לא נכללה בכתב האישום שהוגש נגדו מפני שלא ניתן היה להוכיח את השימוש בסם בבדיקות מעבדה.

לפני שהחל שלב ההוכחות בתיק, הגיע נחמן להסדר טיעון עם הפרקליטות וכתב האישום בעניינו שונה באופן בולט, כך שכלל רק עבירה אחת של אונס ושל מעשה מגונה בכוח, שנגעו למתלוננת רוני ריבר שעמה הייתה לו היכרות מוקדמת. ההסדר כלל הודאה, אך לא כלל הסכמה בעניין העונש.

הפרקליטות דרשה להחמיר באופן משמעותי את עונשו של נחמן וטענה כי אין הלימה בין חומרת מעשיו לעונש הקל שנגזר עליו. "בית המשפט קבע כי מתחם הענישה ההולם נע בין ארבע לשש שנות מאסר, אך שגה באופן מהותי כשציין שאין הכרח שמאסר זה יהיה כולו מאסר בפועל. המדינה סבורה שפרשנות זו משמעה שהרף התחתון של מתחם הענישה הינו מאסר על תנאי בלבד והיא אינה הולמת את חומרת העבירות", נכתב בערעור המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully