וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקנים לא ילעסו: סוכל ניסיון הברחה ענק של גת בארה"ב

8.2.2017 / 23:30

רשויות המכס בפנסילבניה תפסו משלוח של 50 קילוגרמים של הצמח הפופולרי, שהוסווה בין פאות ותוספות לשיער. המשלוח החשוד יועד לכתובת - שלא קיימת. "חריג להיתקל במשלוח סמים גדול כל כך בפיטסבורג"

משלוח גת שנתפס בשדה התעופה של פיטסבורג, ארה"ב, 6 בפברואר 2017. CBP, אתר רשמי
רוב המבריחים לא עומדים לדין. המשלוח שנתפס/אתר רשמי, CBP

רשויות המכס האמריקניות תפסו השבוע בשדה התעופה הבינלאומי בפיטסבורג, פנסילבניה, מטען חריג למדי - כ-50 קילוגרמים של צמח גת מיובש, שהוסוו בין פאות ותוספות שיער שנשלחו מקניה. הצמח הפופולרי ללעיסה אינו חוקי בארצות הברית, והוא נתפס על ידי הפקחים בשדה התעופה.

המשלוח החשוד יועד לכתובת בעיירה מקיז בפנסילבניה – אלא שלא קיימת עיירה כזאת, דבר שעורר את חשדם של העובדים בשדה התעופה. מקיז רוקס ומקיזפורט, לעומת זאת, הם פרברים אמיתיים לחלוטין של פיטסבורג.

עוד בוואלה! NEWS:
רק בחמישי ובשישי: בתימן יוצאים למלחמה בלעיסת הגת
"סיכון ביטחוני": מדוע ממשלת סומליה לקחה לאזרחים את הגת?

משלוח גת שנתפס בשדה התעופה של פיטסבורג, ארה"ב, 6 בפברואר 2017. CBP, אתר רשמי
הצמח הפופולרי אינו חוקי בארצות הברית. המשלוח שנתפס/אתר רשמי, CBP

"זה חריג למדי עבור קציני המכס להיתקל במשלוח סמים גדול כל כך בפיטסבורג, והיה פה זיהוי ותפיסה מעולים של הקצינים שלנו", מסרה סוזן אנדרסון, מנהלת רשות המכס בשדה התעופה הבינלאומי. "תפיסת הגת היא דוגמה נוספת לאופן שבו רשויות הביקורת בגבולות והמומחיות שלהן תורמות לשמירה על ביטחון הקהילות שלנו".

לדברי גורמים רשמיים, מבריחי גת ממדינות מזרח אפריקה לא עומדים לדין במרבית המקרים. עם זאת, החוקרים פועלים כעת על מנת לזהות את הגורם שהיה אמור לקבל את המשלוח, ולבחון אם קיים חשד לעבירות נוספות במקרה המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully