וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: דב קואלה שותה מצינור כדי להתמודד עם החום

8.2.2017 / 10:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אלפי חרדים המשיכו גם במהלך הלילה בהפגנות נגד מעצר עריק והגיוס לצה"ל בכמה מוקדים ברחבי הארץ. אמש ובמהלך הלילה נעצרו 67 בני אדם, ושלושה שוטרים נפצעו.

ההפגנות אורגנו על ידי אנשי הפלג הירושלמי, זרם ליטאי במגזר החרדי שמנהיג הרב שמואל אוירבך מירושלים. הקבוצה מנהלת מזה ארבע שנים מאבק קיצוני בצה"ל ובגיוס בחורי ישיבה, וכחלק מכך גם נגד התייצבות בלשכות הגיוס לצו ראשון. לפני ההפגנות הפיצו המארגנים הוראה למפגינים - מרביתם בחורי ישיבה - ולפיה הם צריכים "להישכב על הכביש ולהיעצר כמה שיותר".

בית המשפט לערעורים בסן פרנסיסקו דן הלילה בצו ההגירה עליו חתם הנשיא דונלד טראמפ. במהלך הדיון טען נציג הממשל כי ההחלטה אינה מנוגדת לחוק, וכי המדינות שמהן נאסרה הכניסה מהוות איום על ארצות הברית.

נהג קלנועית כבן 70 נהרג הבוקר מפגיעת כלי רכב בכביש 44, בסמוך לכניסה לכפר חב"ד. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו.

בזמן שאצלנו מחכים לעוד מערכת חורפית, באוסטרליה הקיץ נמצא בעיצומו עם גלי חום שמכים במדינה. דב קואלה אחד שהתקשה להתמודד עם החום, נכנס לחצר בית בעיירה וודסייד ונעזר בצינור ההשקיה שנתנו לו הדיירים כדי להרוות את צמאונו.

תחזית מזג האוויר: היום תחול התקררות וייתכן גשם קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully