וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בשבוע: נהג קלנועית נהרג מפגיעת כלי רכב

8.2.2017 / 7:37

הנהג, גבר כבן 70, נפגע מכלי רכב בסמוך לכניסה לכפר חב"ד שליד לוד. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. "הוא שכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה". ברביעי שעבר ובראשון נהרגו שני נהגי קלנועית ברמת הגולן ובפרדס חנה

נהג קלנועית בן 70 נהרג מפגיעת כלי רכב בכביש 44, בסמוך לכפר חב"ד, פברואר 2017. מד"א
"הקלנועית הייתה מפורקת לחלוטין". זירת התאונה בכביש 44, הלילה/מד"א

נהג קלנועית כבן 70 נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת כלי רכב בכביש 44, בסמוך לכניסה לכפר חב"ד שליד לוד. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו.

"בשול השמאלי של הכביש בסמוך לקלנועית שהייתה מפורקת לחלוטין שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א משה שוהם גלבשטיין שהגיע לזירה. "ביצענו בו כמה בדיקות רפואיות על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אחרי ההפסד לבנט בקרב על לב המתנחלים, נתניהו נושא עיניים לטראמפ
פרשת המין שמסעירה את היחידה המסווגת של חיל המודיעין
בליווי שוטרים חמושים: הבלוגר הישראלי הוסגר מבלארוס לאזרבייג'ן

נהג קלנועית בן 70 נהרג מפגיעת כלי רכב בכביש 44, בסמוך לכפר חב"ד, פברואר 2017. מד"א
כלי הרכב הפוגע בכביש 44, הלילה/מד"א

זוהי הפעם השלישית בשבוע האחרון שבה נהרג נהג קלנועית מפגיעת רכב. ביום ראשון נהרג גבר בן 89 שרכב על קלנועית ונפגע ממכונית בצומת נמרוד, ליד מג'דל שמס שברמת הגולן. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הקשיש נפגע מרכב פרטי לאחר שלא נתן לו זכות קדימה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים זיו שבצפת, שם נקבע מותו.

ביום רביעי נהרג נהג קלנועית בן 62 באזור פרדס חנה, לאחר שנפגע מכלי רכב פרטי בשדרות הדקלים שבין היישוב לבין גבעת עדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו במקום את מותו של הגבר, תושב בנימינה. נהג כלי הרכב הפרטי נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully