וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בכירים בחברה קדישא חשודים שגנבו כספם של רוכשי חלקות קבר

8.2.2017 / 8:55

לפי החשד, הבכירים מחברה קדישא יהוד גבו תשלום מאזרחים שביקשו להיקבר בקרקע ולא בקומות, אך לא העבירו את הסכום למועצה הדתית. כך גילו עשרות קורבנות שהם לא רשומים כבעלי חלקת קבר ושכספם נגנב

מצבות וקבורה רוויה בבית עלמין ירקון, נובמבר 2016. ראובן קסטרו
הקורבנות שילמו עשרות אלפי שקלים לחלקות קבר/ראובן קסטרו

שלושה בכירים לשעבר בחברה קדישא המועצה הדתית יהוד נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שגבו תשלום עבור רכישת חלקת קבר, אך לא העבירו את הכסף למועצה הדתית. בכך, הם חשודים בגניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון.

השלושה נעצרו בתום חקירה סמויה של המשטרה שנערכה במהלך השנה האחרונה. מהחקירה עלה החשד כי המעורבים גבו תשלום מאזרחים שמתגוררים מחוץ ליהוד ומבקשים להיקבר בקרקע ולא בקומות, ומוכנים לשלם עבור זה עשרות אלפי שקלים. ואולם, הקורבנות גילו את המרמה כאשר ביקשו לקבור את יקיריהם ומצאו כי בפועל הם לא רשומים כבעלי חלקת הקבר. זאת, משום שהכסף לא הועבר כלל או לא הועבר במלואו למועצה הדתית.

לפי שעה ידוע על עשרות קורבנות והחשד הוא שישנם עוד רבים נוספים שרכשו חלקות קבר במקום, שילמו את הסכומים שנדרשו בעבור אותן חלקות – אך למעשה אין בידיהם את החלקה המבוקשת. הבכירים שנעצרו נחקרו בגין החשדות שעלו. שניים מהם יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט בתל אביב וחשוד שלישי שוחרר למעצר בית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ממשל טראמפ לביהמ"ש: "המדינות שמהן נאסרה הכניסה מאיימות על ארה"ב"
פרשת המין שמסעירה את היחידה המסווגת של חיל המודיעין
65 עצורים בהפגנות חרדים נגד מעצר עריק וגיוס לצה"ל, שלושה שוטרים נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully