וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח, סמים וסרטי סקס: החיים האפלים של מלכות היופי נחשפים

9.2.2017 / 12:39

מתברר כי חייהן של הזוכות בתחרויות היופי לא תמיד מושלמים. מהיפהפייה שרצחה את בעלה דרך זו שהסתבכה עם סרטון סקס לסבי ועד עסקת סמים שהשתבשה כהוגן - סקירה לא מאוד פוטוגנית

צילום מסך

בסרטון – אניטה מייזר, מיס בולגריה לשעבר, ובעלה בקליפ משותף

כסף, פרסום יופי ותהילה עולמית. על פניו, חייהן של מלכות היופי נראים מושלמים, אך מתברר כי הצלחה בתחרויות יופי לאו דווקא מבטיחה שקט נפשי, או אפילו תיק פלילי נקי מהרשעות. ב"דיילי סטאר" הבריטי ערכו סקירה של כל מלכות היופי שהסתבכו בשנים האחרונות, ולא מדובר ברשימה קצרה, כפי שתראו.

נתחיל עם מיס בולגריה לשעבר אניטה מייצר, עליה כבר סיפרנו לכם לפני כחודש. מייצר בת ה-52 הודתה לאחרונה ברצח בעלה השרירן במהלך סקס, ונשלחה לשלוש שנות מאסר.

עוד בנושא:

לא תצליחו לנחש בת כמה השחקנית העירומה שכבשה את ארגנטינה
הקרדשיאן של בריטניה: התאומות שעברו הגדלת חזה כדי להיות לוהטות כמו אמא
זוכרים את "מצלצלים"? ככה זה נראה עם מגישה עירומה

אניטה מייצר

מלכת היופי שעשתה פורנו

מליסה קינג, מיס דלוור לנוער, נאלצה לוותר על הכתר שלה לאחר שסרטון סקס בכיכובה, שצולם ב-2012, צץ לפתע ברשת. האמריקאית שזכתה בתחרות כשהיתה בת 18 אמנם הכחישה שהיא וכוכבת הסרטון הן אותה אחת, אך המשיכה להסתבך כשנעצרה ב-2013 על אחזקת אלכוהול, אף שלא היתה בגיל המותר לצריכתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל - זוכה בתחרות. מימין - מככבת בפורנו? מליסה קינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מזמן אתר הפורנו "יופורן" הציע לה 250 אלף דולר כדי לשהתתף בסרטון פורנו רשמי ובחשבון הטוויטר שלה, היא מעידה על עצמה שמשרתה הנוכחית היא "מלצרית VIP בבר קוקטיילים באריזונה".

מלכת היופי שעשתה סקס בטלוויזיה

זארה הולנד, מיס בריטניה לשעבר, עלתה לכותרות ממש לאחרונה לאחר רומן לוהט וסקס בשידור עם כוכב ריאליטי בריטי אל מול עיני המצלמות בתכנית Love Island. על כן, הולנד בת ה-20 נאלצה לוותר על הכתר שלה לטובת סגניתה דיון רוברטסון, והודתה: "זה היה הרגע הקשה בחיי. זה היה נורא. עבדתי כל כך קשה להיות מיס בריטניה".

כשנשאלה מדוע, אם כן, קיימה יחסי מין בשידור חי בטלוויזיה, טענה שהשמפניה הרבה אותה שתתה היא שאחראית למעשיה. "אני נערה בת 20 ועשיתי טעות", אמרה.

הסקס בריאליטי שסיבך את מלכת היופי

מלכת היופי שהפכה ל"מלכת המלפפונים"

מיס ניגריה לשעבר דינימה אוקקה הפכה לכוכבת ויראלית ולאו דווקא מהסיבות הנכונות, לאחר שנחשף כי כיכבה בסרטון סקס לסבי. "מלכת המלפפונים", כפי שהיא נקראה לאחר מכן, הכחישה כי מדובר בה בסרטון שמראה שתי נשים באקט מיני בוטה, וטענה כי זו עבודת פוטושופ של "פרחחים שמעוניינים להכתים את שמה". מאז המקרה, נעלמה מעין הציבור.

מלכת היופי שחשפה יותר מדי

קטלינה רובאיו, מיס קולומביה לשעבר, ככל הנראה התקנאה בשרון סטון ב"אינטינסקט בסיסי", וצולמה באחד השלבים המוקדמים בתחרות מיס עולם בשמלה חושפנית וללא תחתונים. רובאיו עפה כבר בסיבוב הראשון, וכיום היא משמשת כעורכת דין.

רובאיו בתחרות מיס עולם, ללא תחתונים

מלכת היופי שנהפכה לגנגסטרית

ונסיים עם לורה סוניגה, מיס מקסיקו לשעבר, שככל הנראה מנצחת את כולן לאחר שנעצרה עם שבעה גנגסטרים ומשאית מלאה בכלי נשק ותחמושת. סוניגה טענה שנחטפה על ידי חבר שלה ולא היה לה שום קשר בעסקת הסמים הגדולה שהשתבשה. המשטרה החליטה לשחרר את המורה לשעבר וסיפורה המיוחד הפך לסרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוניגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למיטיבי לכת: לורה בתוכנית "מאחורי הסורגים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully