וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאן של בריטניה: התאומות שעברו הגדלת חזה כדי להיות לוהטות כמו אמא

1.2.2017 / 12:10

התאומות המנותחות יופיעו בתכנית בריטית חדשה "אמא שלי יותר לוהטת ממני" ויספרו איך הן קיבלו השראה מאמן לעבור ניתוחים פלסטיים ולהפוך לדוגמניות הלבשה תחתונה ולכוכבות רשת

CHANNEL 5

מרוגה בת ה-55 היא לא אמא רגילה. בניגוד לאימהות אחרות, שוודאי לא יתלהבו לשמוע שבתן רוצה לעבור ניתוחים פלסטיים כואבים ולהיות דוגמנית הלבשה תחתונה - מרוגה תומכת בבנותיה - ולהפך, אפילו מהווה בשבילן השראה ודוחפת אותן להגשים את החלום המפוקפק שלהן. האמא, שבעצמה מתגאה בנתונים הגופניים שלה, תופיע לצד בנותיה התאומות, טאשה וטניה, בתכנית החדשה של ערוץ 5 הבריטי "אמא שלי יותר לוהטת ממני". התכנית תציג משפחות בהן האימהות מאמינות שהן נראות יותר טוב מהבנות שלהן. גם במקרה של מרוגה היא מודה: "הבנות שלי מהממות, אבל אני הכי יפה לדעתי".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מי גברה על "קים קרדשיאן הרוסיה" בקרב על התואר "הכי יפה במדינה"?

לכתבה המלאה

מרוגה, תושבת לונדון, מכנה את משפחתה "הקרדשיאן של בריטניה" והתמונות מדברות בעד עצמן. בנותיה התאומות עברו הגדלת חזה מסיבית וניתוחי אף, ומקפידות על טיפולי בוטוקס ומניקור. הן מדגמנות בעיקר בהלבשה תחתונה ולשתיהן יש עמודי אינסטגרם פופולאריים מאוד, שם הן מכונות פרייה ופריטי יאנג. האם הגאה מודה שהיא מקנאה בבנותיה על ההזדמנות שניתנה להן להגשים את החלום, אותו היא פספסה בצעירותה. "כשהן אמרו לי שהן רוצות להיות דוגמניות, אמרתי להן 'למה לא?'. עודדתי אותן, הייתי גאה בהן. הן מצטלמות בהלבשה תחתונה, לא בעירום, עם רגליים פתוחות או משהו כזה". מרוגה מתעלמת לגמרי מהעובדה שבנותיה גם מככבות בעירום בערוץ פורנוגרפי באינטרנט.

לא פחות מבנותיה - מרוגה אוהבת את עצמה, "אם אני נכנסת למועדון וכל העיניים לא עליי, אני ישר חושבת 'אתם הומואים'", היא אומרת בפרומו לתכנית, "אנחנו חיים פעם אחת ויש לנו רק הזדמנות אחת להיראות הכי טוב שאנחנו יכולים". היא מודה שבדומה למשפחת קרדשיאן, גם הן אוהבות הרבה מאוד תשומת לב. "הן יפות, הן שונות, הן תאומות. אם יש להן את זה, שישוויצו בזה", היא אמרה על בנותיה, "לא מפריע לי לראות אותן ככה, כל כך יפות וסקסיות. הלוואי שהיה לי את זה כשהייתי צעירה. אני תמיד אומרת להן את זה".

וזאת האמא הלוהטת

האמא שחושבת שהיא יותר יפה מהבנות שלה. ערוץ 5 הבריטי, צילום מסך
מתוך ערוץ 5 הבריטי/צילום מסך, ערוץ 5 הבריטי

טאשה וטניה מעריצות את אימא שלהן, "אני שמחה שאימא שלי לוהטת", אמרה אחת הבנות ופנתה לאמה: "מאז שהייתי קטנה ידעתי שאני רוצה לעשות הגדלת חזה בזכותך. את הגדלת את החזה שלך. הוא היה קטן ופתאום הוא היה גדול". קריירת הדוגמנות המצליחה שלהן הכניסה להן המון כסף. הן רכשו בית, נוהגות במכוניות יקרות ומפנקות עצמן בנעליים בשווי אלפי דולרים. הן מספרות שזה תמיד מפתיע אחרים לשמוע כמה אמן מפרגנת להן ולמקצוע שלהן. אם אהבתם אותן (כי איך אפשר שלא?), תוכלו לצפות ביום בחייהן בתכנית "אמא שלי יותר לוהטת ממני" שתשודר בערוץ 5 הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully