וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דרעי מנסה להזיל דמעות על מותו של הרב עובדיה - ונעזר בבצל

בריאיון לתכנית "אנשים" חשף הזמר שהיה שותף לצילומי קליפ לזכר הרב לפני בחירות 2015 את הסרטון - שבו נראה יו"ר ש"ס מנסה לבכות ללא הצלחה. מנהל הקמפיין שלו: "הוא בכה ובכה כמה שעות, לא הייתי מרוצה מהתוצאה והצעתי בצל"

ספק 500

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי תועד עושה שימוש בבצל על מנת להזיל דמעות במהלך צילומי קליפ בחירות, שבו הוא אמור לבכות על מותו של הרב עובדיה יוסף. הסרטון, שהתפרסם בכתבה של חיים אתגר לתכנית "אנשים" מתוך תכנית על דרעי, נחשף על ידי בני אלבז, שהקליט עמו את השיר ומצוי במחלוקת כספית עם יו"ר ש"ס. הסרטון המלא ישודר הערב (שני) בערוץ 2 בשעה 18:50.

מספי שקד, מנהל הקמפיין של דרעי, נמסר ל"אנשים": "אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות, באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת".

השר דרעי מנסה להזיל דמעות על מותו של הרב עובדיה - ונעזר בבצל. ספק 500
דרעי, מזיל דמעות/ספק 500

שלשום תקף בחריפות יו"ר מפלגת ש"ס לשעבר, אלי ישי, את דרעי, בעקבות הראיון שהעניק האחרון ליעקב אילון בשבוע שעבר בתכנית וואלה! TALK. בריאיון סיפר דרעי על הק'ושי שלו להכריע בנושא פתיחת העסקים בשבת בתל אביב, הדגיש כי אינו חש מאוים מהחקירה המתנהלת נגדו, העריך כי לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו והביע את געגועיו לרב עובדיה יוסף.

"מאז שחזר דרעי להנהגה, הוא ואנשיו מעורבים מדי שבוע בפרשיה ציבורית שלילית אחרת", אמר ישי והוסיף: "מוטב למר דרעי כי יסיק מסקנות ויחדל מלהחריב את מפעל חייו של מרן, שניבא מראש כי חזרתו לתנועה תגרע 30 או 40 אחוז".

ישי בתגובתו פירט מהן הפרשיות שבהן מעורבים לטענתו דרעי ואנשיו. "חקירת מאגר הנדל"ן של השר, פרשיית רכישת הח"כ, אישור לחילולי שבת במתחם התחנה, אישור ייבוא שרימפסים, מחוות לרפורמים בכותל, עבודות הרכבת בשבת", אמר. "רק באחרונה פרסמה המשטרה דיווחים על פרשת סחיטה חדשה מבית היוצר של מקורביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully