וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה ששכבה עם תלמידיה ושלחה להם תמונות עירום - לא תכנס לכלא

7.2.2017 / 12:07

הורי התלמידים הופתעו לגלות שהמורה שקיימה יחסי מין עם 2 תלמידים לא תירשם כעבריינית מין ולא תלך לכלא. המורה הודתה שניהלה רומן קצר עם אחד התלמידים במהלך טיול משפחתי ובגדה בו עם תלמיד אחר

FOX7

זה ממש לא מובן מאליו שמורה שנתפס מקיים יחסי מין עם תלמיד לא ייענש על כך בחומרה רבה, אולם זה מה שקרה השבוע למורה למתמטיקה מאוסטין, טקסס, שהודתה במעשים אולם לא תכנס לכלא על אף האשמות הכבדות שיוחסו לה. היילי ווי, בת ה-29, ניהלה רומן בן חודשיים עם תלמיד בן 17 מכיתתה, עמו גם קיימה יחסי מין בטיול משפחתי לאפריקה, ואז בגדה בו עם תלמיד אחר.

המורה הודתה שקיימה יחסי מין עם 2 תלמידים, כשאת הראשון היא הכירה ביוני 2015 וקיימה עמו יותר מ-10 מפגשים מיניים. הפעם הראשונה שהשניים קיימו יחסי מין הייתה כשהיילי התלוותה אליו לטיול משפחתי באפריקה. על פי דו"ח המשטרה, התלמיד סיפר שמערכת היחסים שלו עם המורה התהדקה במהלך הטיול. הרומן בן החודשיים נמשך עד שהתלמיד שמע שהיילי יצאה לטיול עם תלמיד אחר, איתו קיימה יחסי מין על ערסל בשביל מבודד במהלך הטיול. התלמיד השני סיפר לחוקרים שהוא ציפה לקיים עמה יחסי מין בטיול, "מורה לא סתם מסתובבת עם תלמיד רק כי בא לה להסתובב איתו", הוא אמר, "ידעתי מה מצפה לי".

המורה בבית המשפט

עוד באותו נושא

מה יעלה בגורל המורה ששכבה עם תלמיד יותר מ-100 פעמים?

לכתבה המלאה

היילי גם שלחה לתלמידיה תמונות סלפי שלה בעירום וביקשה מהם שימחקו את היסטוריית השיחות ביניהם. כשהתלמיד הראשון שמע שהיא יוצאת עם תלמיד אחר, הוא סיפר להוריו על מערכת היחסים שלו עם המורה והם הזעיקו את המשטרה.

המורה התפטרה מבית הספר התיכון ווסטלייק שבאוסטין, טקסס, באוקטובר 2015. עורך דינה טען שהיא צפויה לקבל מאסר על תנאי ולא מאסר בפועל במשפטה שייערך ב-10 במרץ השנה. היא גם לא צפויה להירשם כעבריינית מין על אף שהודתה במעשיה. על פי החוק במדינה, חל איסור על מורים לקיים יחסי מין עם תלמידים, אפילו אם מלאו להם 17 שנים והם הגיעו לגיל ההסכמה המותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully