וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על ביטלה שלוש טיסות "עקב עיצומים"; הוועד: "ההנהלה משקרת"

4.2.2017 / 19:45

מהחברה נמסר כי טיסות לניו יורק, לבוסטון ולמוסקבה בוטלו בשל הנחיות ועד הטייסים, שמשבשים את עבודתם למרות הסכם שנחתם עמם, עקב אי-הסכמה לגבי הסדרת תנאיהם של טייסים ותיקים. ועד הטייסים: "איננו נוקטים עיצומים"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: פגישת מנכ"ל אל על ויו"ר ההסתדרות בנוגע לעיצומי הטייסים, לפני כחודשיים)

אל על ביטלה הערב (שבת) שלוש טיסות – לניו יורק, לבוסטון ולמוסקבה – נוסף לשתי טיסות מטען וטיסת נוסעים נוספת שבוטלה ביום חמישי. על פי הודעת חברת התעופה, הביטולים אירעו עקב הנחיית ועד הטייסים, זאת למרות ההסכם שנחתם עמם, ולפיו לא ישבשו יותר את לוח הטיסות. בנוסף, בחברה טוענים כי הטייסים משבשים הדרכות בכך שעשרה מדריכים יצאו לחופשה בבת אחת עקב מחלה.

הטיסות שבוטלו הן טיסה LY 618 שהייתה אמורה להמריא ב-19:15 למוסקבה, טיסה LY 015 שהייתה אמורה להמריא ב-00:05 לבוסטון וטיסה LY001 שהייתה אמורה להמריא ב-00:45 לניו יורק.

מהחברה נמסר כי השיבושים מתרחשים במקביל למשא ומתן המתנהל בימים האחרונים בין ההנהלה והטייסים, בתיווכו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. נושא המשא ומתן הוא הסדרת מעמדם של טייסים ותיקים שהגיעו לגיל 65.

עוד בוואלה! NEWS:
הדיקטטור המזמר: מסע הבחירות הלא שגרתי של נשיא טורקמניסטן
דרעי על ההכרעה הקרבה אם לפתוח עסקים בשבת: "שנתי נודדת, אל תקנאו בי"
יו"ר האופוזיציה הרצוג שוחרר מבית החולים: "שמח שזה מאחוריי"

מטוס בואינג 747-400 של אל על בשדה התעופה בן גוריון. David Silverman, GettyImages
מטוס אל על בנמל התעופה בן גוריון/GettyImages, David Silverman

עוד נמסר מהחברה כי היא "פועלת בכל עת באחריות ובהגינות כלפי הטייסים שאינם יכולים לשמש טייסים פעילים" וכי היא "מצפה מנציגות הטייסים שלא להפוך כל אי-הסכמה במשא ומתן לעיצומים גלויים או סמויים, דבר הפוגע בחברה, בעובדים ומעל לכל בקהל הלקוחות, שהופכים בעל כורחם ל'בני ערובה'".

מוועד טייסי אל על נמסר: "הנהלת החברה משקרת לנוסעים - אנחנו, הטייסים, איננו נוקטים שום עיצומים, אנחנו מקיימים את כל הטיסות שאליהן אנו רשומים מראש. הנכון הוא שלאף טייס, שלא רשום בכלל לטיסה ספציפית ומקפיצים אותו לטיסת 'ספיישל' באמצע יום ההולדת של בתו, אין שום מוטיבציה לעשות זאת בזמן שההנהלה זורקת לזבל באכזריות, תוך הפרת הסכמים, את הקברניטים והטייסים הכי מנוסים, בני 65, כאשר היא מפחיתה, בבריונות חד-צדדית, את שכרם בשני שלישים. הנהלת החברה הורסת בכך את חברת אל על, החברה שהיא הבית שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully