וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים ומאבטח נפצעו קל בפיגוע דריסה בבנימין; צפו בתיעוד

ערביה ישראלית התנגשה עם רכבה בניידת משטרה ובשער היישוב אדם שבבנימין. שני שוטרים שהיו בניידת ומאבטח שעמד בסמוך לשם נפגעו. המחבלת נעצרה ומתוחקרת על ידי כוחות הביטחון במקום

צילום: מצלמות אבטחה באדם

שלושה בני אדם, שניים בני 52 ואחר בן 34, נפצעו באורח קל הערב (חמישי) בפיגוע דריסה בסמוך ליישוב אדם שבבנימין. ערביה ישראלית התנגשה עם רכבה בניידת משטרה ובשער היישוב, וכתוצאה מכך נפגעו שני שוטרים שהיו בניידת וכן מאבטח שעמד בסמוך לשער. הפצועים פונו לבית החולים הר הצופים בירושלים.

המחבלת נפצעה גם כן באורח קל. היא נעצרה, מקבלת טיפול רפואי במקום ומתוחקרת על ידי כוחות הביטחון. מתחקור ראשוני עלה כי באה למקום בכוונה לבצע פיגוע.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי אלימות קשה ומעצרים: הושלם פינוי עמונה; 57 נפצעו
מעבירים את בעלי החיים, מפרקים את היקב: שלב ב' של מבצע פינוי עמונה
בוכריס יורד בדרגה במסגרת הסדר טיעון; השופטים: רצינו להחמיר את העונש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחקור ראשוני עלה כי המחבלת באה למקום בכוונה לבצע פיגוע. תיעוד הפיגוע ממצלמת אבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי שעבר נורתה אש לעבר רכב ישראלי בסמוך להתנחלות ניל"י שבבנימין. לא היו נפגעים. לאחר סריקות נמצאו בזירה תרמילים. נזק נגרם לרכב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר היורה.

זה היה ניסיון פיגוע שלישי בתוך יומיים בבנימין וביהודה ושומרון. ביום שעבר אירעו שני ניסיונות פיגוע בבנימין ובשומרון בהפרש של כשעתיים זה מזה. בשעות הערב ירה מחבל פלסטיני לעבר עמדת צה"ל במערב השומרון, ליד בית אריה. לא היו נפגעים והפלסטיני נורה בידי חיילים ונפצע קשה. כשעתיים לפני כן, נהג פלסטיני ניסה לדרוס אזרחים בתחנת הסעות בסמוך להתנחלות פסגות שבבנימין ונורה למוות על ידי כוחות הביטחון במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully