וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית ליד פרדס חנה: נהג קלנועית בן 62 נפגע מרכב ונהרג

1.2.2017 / 11:11

תושב בנימינה רכב בשדרות הדקלים בין פרדס חנה לגבעת עדה, ומת מפצעיו בזירה. נהג הרכב הפרטי נפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי. "נהג הקלנועית סבל מפציעות, ושכב על הכביש ללא דופק"

תאונת דרכים של רכב שפגע בקלנעית בפרדס חנה, 1 בפברואר 2017. אייל דרורי, מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א, אייל דרורי

גבר בן 62 נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית באזור פרדס חנה, לאחר שנפגע מכלי רכב פרטי בעת שנסע על קלנועית בשדרות הדקלים שבין היישוב לבין גבעת עדה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו של הגבר, תושב בנימינה, במקום. נהג כלי הרכב הפרטי נפצע באורח קל. נסיבות התאונה נבדקות על ידי משטרת ישראל.

"מדובר בתאונה קשה. כשהגענו למקום ראינו רכב שפגע בקלנועית והתהפך על צידו. נהג הקלנועית סבל מפציעות קשות בכל חלקי גופו, שכב על הכביש ללא דופק וללא נשימה, ולאחר כמה בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו מקום", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, אלירן יחזקאל, שהגיע לזירה. "נהג הרכב הפרטי היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות קלות ושפשופים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח הלל יפה שבחדרה".

זמן קצר לאחר מכן, אישה כבת 80 נפצעה באורח קשה מפגיעת אוטובוס בדרך חברון שבירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר עם חבלת ראש. כמו כן, הולך רגל בן 36 נפצע בינוני מפגיעת משאית ברחוב קיבוץ גלויות שבגן יבנה, ופונה לבית החולים קפלן שברחובות.

עוד בוואלה! NEWS:
משרד הבריאות יסדיר נהלים נוקשים לפיקוח על ניסויים בבני אדם
האזינו להקלטה: כך מזייפים עשרות מפעילי מנופים רישיונות עבודה
הטמפרטורות ממשיכות לרדת: יום קר מהרגיל, גשמים מקומיים ורוחות

תאונת דרכים של רכב שפגע בקלנעית בפרדס חנה, 1 בפברואר 2017. אייל דרורי, מד"א
"הרכב הפרטי התהפך על צידו". זירת התאונה, הבוקר/מד"א, אייל דרורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully