וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרצון לחיים הוא המקור לכוחנו": אסד מזים את השמועות על אשפוזו

המשטר הסורי פרסם תמונה של הנשיא בפגישה עם בעלי עסקים מדמשק, לאחר גל שמועות בכלי התקשורת הערביים בנוגע להידרדרות חמורה במצבו הרפואי. אתמול דווח כי הוא שוחח עם נשיא ונצואלה, ששיבח אותו על "עמידתו האיתנה בפני הטרור"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בשבוע שעבר: שיחות השלום בין הצדדים בקזחסטן)

לאחר גל שמועות שנפוצו בכלי התקשורת הערביים וברשתות החברתיות בנוגע למצבו הבריאותי, סוכנות הידיעות הממשלתית של סוריה פרסמה היום (שלישי) תמונה של הנשיא בשאר אסד, בפגישה עם בעלי עסקים מאזור דמשק "שנפגעו בשל המשבר". הוא אמר להם, על פי הדיווח בסוכנות הידיעות סאנ"א כי "הרצון לחיים אצל הסורים הוא אחד מהגורמים החשובים ביותר לעמידתנו האיתנה".

בעלי העסקים שנפגשו עם הנשיא אסד, שלושה גברים ושלוש נשים, נאלצו לעבור למתקני ייצור "קטנים יותר" בעקבות מה שתואר בדיווח הנשיאותי כמשבר במדינה, כלומר הלחימה העזה בשנים האחרונות שהביאה למותם של מאות אלפי אזרחים. "החלטתם להמשיך לעבוד, גם אם בהיקף קטן יותר, מהווה השפעה חיובית בשימור תנועת הכלכלה הסורית", הוסיף אסד בפגישה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי חמש שנים ללא כדורגל, הדרבי הלוהט חזר לחאלב המשתקמת
טראמפ ומלך סעודיה שוחחו: "תומכים בהקמת אזורי חיץ בסוריה"
אל-קאעדה מוחץ את שאריות המורדים - ואסד מחכך את ידיו בהנאה

נשיא סוריה בשאר אסד במפגש עם תעשיינים בדמשק, 31 בינואר 2017. סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א, צילום מסך
"העם כבר חסין לשקרים כאלו". אסד בתמונה שפורסמה היום/צילום מסך, סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א

בתחילת השבוע דיווח פייסל אל-קאסם, הפרשן המוביל של רשת אל-ג'זירה הקטארית, הידועה בתמיכתה באופוזיציה לדמשק, כי מצבו של אסד אנוש וכי הוא מרותק למיטתו. עם זאת, הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו כי נשיא סוריה אינו נמצא בתרדמת. מוקדם יותר, דיווח העיתון הלבנוני אל-מוסתקבל כי אסד מאושפז בשל שבץ מוחי.

דיווחים נוספים, בין היתר בעיתון א-שרק אל-אווסט היוצא לאור בלונדון, טענו כי הנשיא אסד מאושפז או כי הוא סובל משיתוק באחת מעיניו בעקבות "לחץ נפשי מתמשך". רובם ככולם של הדיווחים הופיעו בכלי תקשורת ערביים המזוהים עם האופוזיציה למשטרו של אסד, ובדמשק הכחישו את הטענות מכל וכל.

בהודעה שפרסמה אתמול הממשלה בפייסבוק נטען כי מצבו הבריאותי של אסד "מצוין" וכי הוא מתפקד כרגיל. "העם הסורי כבר נהיה חסין לשקרים כאלו", דווח. יתרה מכך, אתמול דווח בסאנ"א כי אסד שוחח עם נשיא ונצואלה ניקולס מדורו "בנוגע להתפתחויות האחרונות בשתי המדינות". במהלך אותה שיחה, על פי הדיווח, שיבח מדורו את אסד על "עמידתו האיתנה של העם הסורי בפני הטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully