וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: "נסיך סעודי קנה כרטיסי טיסה גם ל-80 הבזים שלו"

31.1.2017 / 12:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש עיריית חיפה יונה יהב הציג היום (שלישי) במסיבת עיתונאים את הדוח לבחינת האמוניה במפרץ חיפה, שחובר על ידי עשרה פרופסורים ודוקטורים לכימיה מארבעה מוסדות אקדמיים, בראשם פרופסור אהוד קינן. בדוח מזהיר פרופ' קינן מסכנות רבות בהישארותו של המכל במפרץ חיפה. "לפגוע באניית האמוניה זה כמו מטווח ברווזים", כתב בפרק המסקנות והוסיף כי "יש כמה נקודות קשות מאד במכל. הוא יכול להתפרק מחר בבוקר". יהב ציין כי הוא שוקל עתירה נגד כניסת אניית האמוניה למים הטריטוראליים של ישראל.

המוזיקאי אילן בן עמי, גיטריסט להקת "הברירה הטבעית", הורשע היום ברצח בת זוגו לשעבר דפנה בר ציון. לפי פסק הדין, הרצח אירע לאחר שבר ציון ביקשה להיפרד ממנו.

מנייתה של חברת "טבע" רשמה היום ירידה של 7% במסחר בבורסה בתל אביב. זאת בעקבות החלטת בית משפט בארה"ב ששללה את תוקפם של ארבעה פטנטים שהוציאה החברה על תרופת הקופקסון.

התמונה הזו שיגעה את הרשת ביממה האחרונה: הצילום הועלה לאתר רדיט, ונכתב כי מדובר בטיסה ועליה נסיך סעודי שקנה כרטיסים גם ל-80 הבזים שלו, שמשמשים לציד. הגולשים ברשת הופתעו מהתמונה, אולם יש לציין כי מדובר בתופעה שכיחה יחסית בחברות תעופה במזרח התיכון.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום ויהיה גשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully