וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד תחנת חדרה ניהל קשר מיני עם פקודותיו – ולא יישא מאסר

30.1.2017 / 11:00

פרסום ראשון: בית משפט השלום בחיפה הרשיע את סנ"צ בדימוס אברהם מאור בעבירה של מרמה והפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון. בהסדר התחייבה מח"ש לא לדרוש עונש הגבוה משישה חודשי עבודות שירות

סגן ניצב אבי מאור, מפקד תחנת חדרה לשעבר. שלומי גבאי
ייתכן שההליך נגדו יסתיים ללא הרשעה פורמלית. סנ"צ מאור/שלומי גבאי

סגן-ניצב בדימוס אברהם מאור, מפקד תחנת חדרה לשעבר, ניהל מערכות יחסים בעלות אופי מיני עם שוטרות שהיו כפופות אליו – ולא יישא עונש מאסר. ביום חמישי האחרון הרשיע בית משפט השלום בחיפה את סנ"צ מאור בעבירה של מרמה והפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון.

סגן נשיא בית משפט השלום בחיפה, השופט גיל קרזבום, אישר את הסדר הטיעון שלפיו, המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תגביל את עצמה ולא תדרוש עונש הגבוה משישה חודשי עבודות שירות. בנוסף לכך, היא תדרוש להטיל קנס ופיצוי כספי על מאור. מאור גם נשלח לשירות מבחן לצורך הכנת תסקיר בעניינו שיבחן את האפשרות לסיים את ההליך ללא הרשעה פורמלית.

לפי המתואר בכתב האישום המתוקן, שהוגש במסגרת הסדר טיעון, מאור פעל לקידום עניינן של השוטרות בעת שכיהן כמפקד תחנת חדרה. במסגרת ההסדר הוסכם כי העונש המקסימלי שאותו תבקש המחלקה לחקירות שוטרים יהיה שישה חודשי עבודות שירות, ללא עונש מאסר בפועל, בעוד ההגנה תבקש להגיע לסיום ההליך ללא הרשעה.

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר מג"ב שירה למוות בנער פלסטיני יואשם בגרימת מוות ברשלנות
אמה של הנרצחת: "הוא נעל את הבית וטבח בהם, ראיתי את זה בעיניים שלי"
"הסתובבתי עם אות קין": מעשני קנאביס שנעצרו מברכים על אי-הפללה

תחנת משטרת חדרה. שלומי גבאי
טען שמפקדים העניקו גיבוי לשוטרת. תחנת משטרת חדרה/שלומי גבאי

בשבוע שעבר הוגש כתב האישום לאישור בית המשפט במסגרת הסדר טיעון שנחתם בין המחלקה לחקירות שוטרים לפרקליטתו של הסנ"צ, עו"ד מירב משען. מכתב האישום עלה כי מאור פנה לשלוש שוטרות שהיו תחת פיקודו בהיררכיה של תחנת חדרה.

אחת מהן היא שוטרת בשירות חובה, שהייתה בת 19 בעת ביצוע המעשים, ושצעירה ממאור ב-27 שנים. כבר בתחילת שירותה בתחנה בשנת 2013 מאור החמיא לה על המראה החיצוני שלה, קנה לה תכשיטים וסייע לה בקבלת הלוואה, תוך שהוא דוחק בה להסכים לנהל עמו רומן.

לאחר שרקם מערכת יחסים מינית עם השוטרת, הוא פעל למען סיפוחה לאגף המבצעים בתחנת חדרה, אישר לה לעבוד בעבודה נוספת, אפשר לה לצאת לקורס מדריכות כושר, ואף המליץ להעלות אותה בדרגה. לאחר שמערכת היחסים בין השניים התפרקה, מאור ביקש ממנה להחזיר לו את הכסף שהלווה לה, באמצעות מפקדה של השוטרת, שהיה כפוף לו גם. כשנה לאחר שהפסיקו להתראות, מאור אף הורה לערוך בדיקה על דיווחי הנוכחות שלה. לבסוף הוא גם פעל להעברתה מתפקידה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הושמט סעיף על התבטאויות פוגעניות של מאור נגד חוקרי מח"ש

מקרה אחר שצוין היה של שוטרת ותיקה יותר, ששירתה בתחנת חדרה בתפקיד סיירת ובדרגת רס"ר. בכתב האישום הראשוני, שהוגש על ידי עו"ד ליאת יונניאן ממח"ש, תואר אירוע אחד בעל אופי מיני מובהק שאירע בדירתו של מאור בחדרה. לאחר אותו אירוע ובהמשך לקשר ביניהם, מאור סייע לה בשורה של מקרים להתמודד על תפקידים שבהם חפצה.

עם השוטרת הנוספת, ששימשה מפעילת מתנדבים, לא קיים מאור מגע מיני, משום שסירבה לו. למרות זאת, הוא פנה אליה כמה פעמים ואף הזמין אותה לדירתו. במקביל, הוא אישר לה העלאה בדרגה וסייע לה בין היתר במעבר לתפקיד חדש. מכתב האישום המתוקן שהוגש בשבוע שעבר הושמט סעיף המייחס למאור תיאור של התבטאויות פוגעניות של מאור כלפי חוקרי מח"ש שהגיעו לדירתו, וכן התבטאויות בגנותם של מפקדיה של המתלוננת הראשונה נגדו, שלטענתו, העניקו לה גיבוי.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully