וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל איזנקוט שוחרר לביתו לאחר הסרת הגידול בערמונית

21.1.2017 / 19:57

מדובר צה"ל נמסר כי איזנקוט שוחרר מבית החולים בילינסון, לאחר הניתוח שעבר שלשום להסרת גידול סרטני. הרמטכ"ל ישהה במנוחה בביתו, ומבקש להודות לצוות הרפואי על הטיפול בו. בהיעדרותו מכהן אלוף יאיר גולן כרמטכ"ל זמני

דוברות בלינסון

(בווידאו: עדכון על הניתוח של איזנקוט, באמצע השבוע)

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט שוחרר הערב (שבת) מבית החולים בלינסון לאחר שעבר ניתוח להסרת גידול סרטני בערמונית. מדובר צה"ל נמסר כי איזנקוט שוחרר להמשך מנוחה בביתו, וכי הוא מבקש להודות לצוות הרפואי ולפרופסור ג'ק בניאל, מנהל המערך האורולוגי בבית החולים שניתח אותו, על הטיפול המסור. איזנקוט עבר את הניתוח ביום חמישי, לאחר שהתגלה אצלו סרטן מקומי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר שלשום כי הוא מאחל בריאות והחלמה מהירה לרמטכ"ל, והוסיף: "צה"ל מחכה לך. מדינת ישראל מחכה לך". ברביעי אישרה הממשלה את מינויו של סגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן לממלא מקומו של איזנקוט לכשלושה שבועות. ההחלטה אושרה בתום משאל טלפונים בין השרים. אלוף גולן קיבל את כל סמכויותיו של איזנקוט עד תום תקופת אשפוזו.

עוד בוואלה! NEWS:
הרמטכ"ל איזנקוט עבר ניתוח להסרת גידול סרטני
הרמטכ"ל איזנקוט יאושפז להליך רפואי לכמה ימים; סגנו האלוף גולן יחליפו

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט בביקור בבית ספר בעכו, 13 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
איזנקוט בחודש שעבר/אדריאן הרבשטיין

לאחר הניתוח מסר פרופ' בניאל כי "הניתוח עבר מצוין, ואיזנקוט כרגע בהתאוששות. לפני כמה שבועות אבחנו אצלו סרטן הערמונית, ולכן היום הוא עבר הליך רפואי שכלל כריתה של הערמונית בסיוע רובוט. ההליך עבר ללא שום תקלות". איזנקוט צפוי היה להשתחרר בשבוע הבא, אך חזר לביתו כבר הערב.

בצה"ל אמרו כי הבעיה הרפואית התגלתה אצל רא"ל איזנקוט לפני חודשיים, והחלט כעת לבצע בו את ההליך הרפואי. עוד מסרו כי לאחר ההליך צפוי רא"ל איזנקוט לשוב לשגרה ולחזור לפקד על הצבא.

ב-2014 פונה איזנקוט, אז סגן הרמטכ"ל, לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש ברע. בתום סדרת בדיקות, הוא שוחרר לאחר יממה לביתו. הוא הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל. בתום מיון ראשוני עבר סגן הרמטכ"ל סדרה של בדיקות אשר בסופן הוחלט כי הוא יישאר להשגחה, כדי לעקוב אחרי המדדים הרפואיים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully