וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל איזנקוט יאושפז להליך רפואי לכמה ימים; סגנו האלוף גולן יחליפו

16.1.2017 / 17:15

הרמטכ"ל גדי איזנקוט יעבור בימים הקרובים הליך רפואי שידרוש את אשפוזו בבית חולים. בימים אלה ימלא את תפקידו סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, ויקבל את כל סמכויותיו. בצה"ל הדגישו כי לאחר ביצוע ההליך, איזנקוט ישוב לפקד על הצבא

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

(איזנקוט על פרשת אזריה: גבר בן 18 הוא לא ילדון)

הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, יעבור בימים הקרובים הליך רפואי שידרוש את אשפוזו בבית החולים בילינסון בפתח תקווה לכמה ימים - כך נודע היום (שני). בימים אלה ימלא את תפקידו סגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, ויקבל את כל סמכויותיו.

בצה"ל אמרו כי הבעיה הרפואית התגלתה אצל רא"ל איזנקוט לפני חודשיים, והוחלט כעת לבצע בו את ההליך הרפואי. עוד מסרו כי האלוף גולן ימלא את מקומו מרגע הכניסה לאשפוז ועד שישתחרר מבית החולים. לאחר ההליך צפוי רא"ל איזנקוט לשוב לשגרה. בצה"ל הדגישו כי איזנקוט מתפקד כרגיל ולאחר ההליך הוא יחזור ויפקד על הצבא.

ב-2014 פונה איזנקוט, אז סגן הרמטכ"ל, לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שחש ברע. בתום סדרת בדיקות, הוא שוחרר לאחר יממה לביתו. הוא הגיע לבית החולים כשהוא מלווה בגורמי רפואה של צה"ל. בתום מיון ראשוני עבר סגן הרמטכ"ל סדרה של בדיקות אשר בסופן הוחלט כי הוא יישאר להשגחה, כדי לעקוב אחרי המדדים הרפואיים שלו.

לקריאה נוספת:
סגן הרמטכ"ל גדי אייזנקוט אושפז בתל השומר ושוחרר
הרמטכ"ל חלוץ חש ברע, נבדק ושוחרר לביתו במצב טוב

טקס מינוי אלוף פיקוד צפון חדש, יאיר גולן במקום האלוף היוצא גדי אייזנקוט, יולי 2011. דובר צה"ל
איזנקוט לצד יאיר גולן/דובר צה"ל

במהלך מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006 התלונן הרמטכ"ל דאז רב-אלוף (במיל') דן חלוץ, על תשישות וכאב באזור רום הבטן. בעצה אחת עם קציני רפואה של צה"ל הוחלט שהיחידה לאבטחת הרמטכ"ל תעביר אותו לבדיקות בבית החולים איכילוב. בתום סדרת בדיקות רפואיות ומנוחה, החליטו הרופאים לשחרר אותו לביתו עוד באותו ערב.

גם ראשי ממשלה עברו הליכים רפואיים שדרשו את אשפוזם. באוקטובר 2007 הודיע ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט כי לקה בסרטן הערמונית. בעקבות כך עבר אולמרט בדיקות מקיפות שבמהלכם התגלה כי הגידול הסרטני חמור משחשבו וכעבור מספר שבועות עבר ראש הממשלה לשעבר ניתוח להסרת הגידול. גם ראש הממשלה הנוכחי, בנימין נתניהו, עבר לא אחת הליכים רפואיים שהביאו לנבצרותו הזמנית. כך למשל, במהלך 2013 נותח ראש הממשלה בעקבות בקע בבטנו וב-2015 עבר טיפולים בשל ערמונית מוגדלת. במהלך הטיפולים מונו לנתניהו מחליפים זאת בשל אופי הטיפולים שקיבל שלא אפשרו לו תפקוד מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully