וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: חותר קיאקים נשאב למערבולת מתחת למים

19.1.2017 / 10:12

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

במגזר הערבי יקיימו היום שביתה כללית במחאה על הפינוי האלים אתמול בכפר אום אל-חיראן, שבמהלכו נהרגו שוטר ותושב המקום. במקביל, נמשכת חקירת הדריסה של השוטר ארז לוי.

למבצע המשטרתי להריסת בתי הכפר שהסתבך קדמו 14 שנים של מאבקים משפטיים וציבוריים מצד תושבי הכפר למנוע את פינויו, לטובת הקמת היישוב היהודי חיראן במקום. "אין צדק, לא בשלום, לא במחוזי ולא בעליון. אין צדק במדינה הזאת", אמר תושב הכפר עבד אלרחמאן אבו אל-קיעאן לוואלה! NEWS אחרי דחיית ערעור התושבים על ידי בג"ץ לפני כשלוש שנים.

המשטרה ושירות בתי הסוהר סיכלו אתמול ניסיון החדרה של טלפונים ניידים וכסף לאסיר עולם ביטחוני בבית כלא בדרום. אדם אחד נעצר כשברשותו טלפונים ניידים וכסף מזומן.

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ איחל הלילה החלמה מהירה לנשיא לשעבר ג'ורג' בוש האב ולרעייתו ברברה בוש שאושפזו אתמול בבית החולים. דוברו של בוש מסר כי מצבו יציב.

תיעוד מבהיל: חותר קיאקים נבלע על ידי מערבולת ונשאב אל מתחת למים בעוד חבריו צופים ונראים משועשעים מכל החוויה. רק כאשר הוא נעלם הם הבינו את חומרת המצב וסייעו לו לחזור אל פני המים ולהמשיך בחתירה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully