וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ח"כ עודה מתעמת עם שוטרים במהלך פינוי הכפר בנגב

יו"ר הרשימה המשותפת נפצע קל בראשו ובגבו, כשהפגין נגד פינוי הכפר אום אל-חיראן. "היו שם כאלף שוטרים, שהתנפלו עלי במכות, ברובים, בצורה ברוטאלית", טען. השר ארדן: מקווה שזו לא תפנית ביחסי הבדואים עם המדינה

ספק 500

ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) השתתף הבוקר (רביעי) בהפגנות נגד פינוי הכפר הבדואי אום אל-חיראן שבנגב, בהן נפתחו עימותים קשים עם כוחות הביטחון, נפצע באורח קל מפגיעת כדור גומי בראשו ובגבו. זאת לאחר שלדבריו, השתמשה המשטרה בכמויות גדולות של אמצעים לפיזור הפגנות. לטענת המשטרה אין לשוטרים כדורי גומי, כך שטענות ח"כ עודה מופרכות.

"היו שם משהו כמו אלף שוטרים. התנפלו עלי השוטרים במכות, ברובים, בצורה ברוטאלית", אמר ח"כ עודה הבוקר בשיחה עם גלי צה"ל. "אבל אני פחות חשוב, שניים נהרגו שם וזה מבחינתי העיקר. לא ניסינו להלהיט שם את העניינים – חד וחלק. רצינו לנהל משא ומתן. מה שקרה שם זו בושה וחרפה". בתיעוד מזירת ההפגנות ניתן לראות את ח"כ עודה בעימותים חריפים עם הכוחות שהגיעו לפנות את הכפר.

עוד בוואלה! NEWS:
נהג משאית נהרג בתאונה ליד מודיעין; הולך רגל נהרג בקריית מלאכי
"דגל פלסטין – לא ברמת גן": ראש העיר נגד קמפיין "מפקדים לביטחון ישראל"
מתווה עמונה בדרך לקריסה; התושבים נערכים לחידוש המאבק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התנפלו עלי השוטרים במכות, ברובים, בצורה ברוטאלית". ח"כ עודה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני בני אדם נהרגו וכמה אחרים נפצעו כתוצאה מהעימותים אום אל-חיראן, במהלך פעילות מנהל מקרקע ישראל במימוש צו הריסה ופינוי התושבים. אחד מההרוגים מת לאחר שנדרס על ידי אחד המפגינים, פעיל התנועה האסלאמית ותושב האזור, אשר נוטרל בידי כוחות הביטחון.

"אני מקווה שיום זה לא יהפוך ליום שמסמן תפנית ביחסים של הבדואים עם רשויות המדינה אך אם כן, לח"כ עודה יש תרומה מאוד גדולה לעניין", אמר הבוקר השר לביטחון פנים גלעד ארדן. " הוא היה שם כדי ללבות יצרים ולהסית לאלימות. מחבל ביצע פיגוע דריסה כנגד כוחות המשטרה, עודה היה בין אלה שליבו את היצרים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
איימן עודה נפצע במהלך עימותים בכפר אום אל-חיראן בנגב.  18 בינואר 2017. מתוך פייסבוק "הרשימה המשותפת", צילום מסך
נפצע קל בראשו. ח"כ עודה, היום/צילום מסך, מתוך פייסבוק "הרשימה המשותפת"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"כ עודה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע נפצעו כמה בני אדם בדרגות פציעה שונות, בהם שוטרים. מהמשטרה נמסר כי נבחן קשר של המחבל שדרס, שעבר במערכת החינוך, לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). "מדובר באירוע קשה לכוחותינו ולמדינת ישראל בכלל. מחבל השייך לתנועה האיסלאמית דהר לעבר הכוחות במטרה להרוג כמה שיותר שוטרים עוד לפני תחילת הפינוי", הוסיף ארדן.

לדבריו, "יש החלטת בג"ץ והיא תבוצע, גם באום אל-חיראן. לכוחות המשטרה אין שום שיקול דעת בנוגע לביצוע המשימה, ככה זה במדינה דמוקרטית. כרגע המשטרה הערכת מצב. האלימות והטרור לא ינצחו את החוק."

תיעוד: יו"ר הרשימה המשותפת נפצע קל בראשו ובגבו, כשהפגין נגד פינוי כפר הבדואי בנגב. מערכת וואלה! NEWS
כוחות הביטחון וח"כ עודה באום אל-חיראן, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אום אל-חיראן, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully