וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דגל פלסטין – לא ברמת גן": ראש העיר נגד קמפיין "מפקדים לביטחון ישראל"

18.1.2017 / 0:26

ישראל זינגר פנה לתנועה והבהיר כי לא יאשר את שלטי הפרסומת שבהם מופיעים דגלי פלסטין. הפרסום, לדבריו, "עלול לפגוע ברגשות התושבים". התנועה הסכימה לעיצוב חלופי, אך הוסיפה: "ראש העיר רוצה להסתיר מהתושבים את האמת"

צילום: ניב אהרונסון

(בווידאו: מסיבת עיתונאים של "מפקדים למען ביטחון ישראל", יום ראשון)

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר הכריז אתמול (שלישי) בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו כי לא יאשר את פרסום שלטי הקמפיין של תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל", שבו מופיעים דגלי פלסטין. "שלטי חוצות עם דגל פלסטין – לא ברמת גן", כתב זינגר. בעקבות דבריו של זינגר, סיכמו הצדדים כי משלטי הקמפיין שייתלו מחר ברמת גן יוסר דגל פלסטין, והם יופיעו בעיצוב שונה, הכולל תמונת מפגינים פלסטינים ואת הכיתוב: "לא מספחים – נפרדים! ושומרים על ישראל יהודית ובטוחה!".

"מבלי להתייחס או לנקוט עמדה, אני חייב להודות שמראה דגלי פלסטין בעיר העבירו בי ובתושבים שפנו אלינו תחושה לא נעימה", הסביר ראש העירייה. "על כן, הוריתי כי ברמת גן לא יפורסמו השלטים, כל עוד דגל פלסטין מוצג בהם. אני קורא גם לשאר ראשי הערים לא לאפשר לפרסום שכזה להופיע בעירם".

עוד בוואלה! NEWS:
"בקרוב נהיה הרוב": מי עומד מאחורי הקמפיין שמעורר סערה?
"נבחרי הציבור לא עושים כלום כדי למנוע ראש ממשלה פלסטיני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרסום המקורי, בצומת גלילות/מערכת וואלה!, צילום מסך
שלט פרסומת של "מפקדים למען ביטחון ישראל" שייתלו ברמת גן, ינואר 2017. מפקדים למען ביטחון ישראל, אתר רשמי
העיצוב שאושר לתלייה ברמת גן/אתר רשמי, מפקדים למען ביטחון ישראל

בהודעה שהעבירה עיריית רמת גן לראשי התנועה, נמסר כי "ראש עיריית רמת גן רואה מול עיניו קודם כל את טובת תושבי העיר. פרסום מודעות שעליהן מתנוסס דגל פלסטין ברחבי העיר עלול לפגוע ברגשות התושבים ובכך אינני מוכן להסתכן". לשון ההודעה, "אני מבקש כי נבחין בין מסרים לגיטימיים במסגרת קמפיין פרסומי ובין מסרים שיש בהם סכנה לפגיעה בציבור".

מתנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" נמסר בתגובה: "השלטים המרגיזים ייעלמו בתוך ימים ככה או ככה. מי שלא ייעלמו הם מיליוני הפלסטינים ביהודה ושומרון. אם נספח אותם הם יהיו חלק ממדינת ישראל. אם לא ניפרד מהם ישראל תהיה פחות יהודית ופחות בטוחה". על פי התנועה, "אנחנו בטוחים שתושבי רמת גן מבינים את זה, גם אם ראש עיריית רמת גן רוצה להסתיר מהם את האמת".

(עדכון ראשון: 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully