וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבת 11 הותקפה מינית: בבית הספר בת"א חוששים מתוקף נוסף

18.1.2017 / 12:13

לדברי ועד ההורים בבית הספר, גבר מסתובב בקרבת התלמידים, חושף את איבר מינו ומבקש מהם לבצע בו מעשה מגונה. "דיברנו עם השיטור הקהילתי, שיהיו ערניים - אך חשוב שכולנו נפעל למען ביטחון הילדים", נכתב להורים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש
בית הספר בו נטען כי נאנסה תלמידה, מעצרו של החשוד הוארכה. מתוך Google earth, צילום מסך
"יש שמועות על גבר עם רכב לבן שמטריד ילדים". בית הספר בתל אביב/צילום מסך, מתוך Google earth

בית הספר בתל אביב שבו הותקפה ילדה בת 11 נאלץ להתמודד בימים האחרונים עם מקרה נוסף של הטרדה מינית בקרב התלמידות. במכתב שנשלח על ידי ועד ההורים נאמר כי ישנו גבר שמסתובב בקרבת בית הספר וחושף את איבר מינו בפניהן, ומבקש מהן לבצע בו מעשה מגונה.

"אני רוצה לנכון לשתף אתכם שיש שמועות על גבר עם רכב לבן שמטריד ילדים מינית", נכתב במכתב של ועד ההורים. "אנא דברו והזהירו את ילדיכם שלא להתקרב לאף אדם שהם אינם מכירים. ניתנה התראה בשיטור הקהילתי שיהיו יותר ערניים, אך חשוב שכולנו נהיה ערניים יחד למען ביטחון הילדים".

לימור, יו"ר הוועד, סיפרה על המקרה: "אנחנו עסוקים בהתמודדות עם מקרה חדש בסביבת בית הספר והשכונה. יש בחור צעיר שפונה לילדות צעירות, מוריד את מכנסיו ומבקש מהבנות לבצע בו מעשה מגונה. הודענו על המקרה לשיטור הקהילתי והם השיבו שהם מכירים את זה ופועלים למצוא את החשוד בשיתוף עם היס"מ".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נדחה גזר דינו של בוכריס; סגן הרמטכ"ל המיועד: "הורדה בדרגה - עונש קשה"
"החיים שלי נגמרו": האם חטפה את הילדים לרוסיה - האב נותר ללא מענה
חדר ליד חדר: עורך "ישראל היום" מעיד, מו"ל "ידיעות אחרונות" נחקר

בית המשפט האריך את מעצרו של מוחמד טאהא, בן 20 מכפר קאסם, החשוד בנסיון אונס של בת 11. ניב אהרונסון
"האווירה מלחיצה עבור כל אימא נורמלית". החשוד בדיון בהארכת מעצרו/ניב אהרונסון

על המקרה שבו נעצר מוחמד טאהא, תושב כפר קאסם בן 20, בחשד שתקף תלמידה, אמרה לימור כי "אחרי שהתפוצצה הפרשה הייתה אווירה מלחיצה עבור כל אימא נורמלית. זה לתת לילדים הוראות שלא להתקרב לגדרות בית הספר ולחזור מיד הביתה אחרי הלימודים, זה להיות איתם על הקו בטלפון 24 שעות עד שהם מגיעים הביתה".

החשוד הוא בנו של גורם בכיר בפלג הצפוני של התנועה האסלאמית

טאהא, שנעצר על ידי משטרת מרחב יפתח, חשוד גם בניסיון תקיפה של אישה נוספת. לפי המשטרה, בדיקות DNA קושרות אותו לשני האירועים. טאהא הוא בנו של גורם בכיר בפלג הצפוני של התנועה האסלאמית. מפרטי החקירה עולה כי בחודש מרץ 2016, הוא הגיע אל בית הספר, קפץ מעל הגדר, תפס בחוזקה ילדה, גרר אותה לפינה נסתרת בחצר ואנס אותה. הילדה סיפרה את מה שאירע לחברתה ובהמשך גם לצוות בית הספר, שהעביר דיווח למשטרה.

במהלך חקירת המקרה, שנפתחה בעקבות פניית בית הספר, עלה חשד כי טאהא תקף במהלך חודש ספטמבר האחרון אישה כבת 30 ביישוב אורנית. על פי החשד, הוא הגיע ליישוב בעת שנהג במשאיתו, הבחין באישה, עצר והתנפל עליה וניסה לאנוס אותה. היא נאבקה בו והצליח להבריח אותו, ומצלמות האבטחה ביישוב תיעדו את מספר לוחית הרישוי של המשאית. בעקבות כך, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את החשוד, שנעצר ונלקחה ממנו דגימת DNA, שתאמה לדגימה שנמצאה על גופה של הילדה שהותקפה. כעת נבדקת האפשרות כי החשוד תקף נשים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully