וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גולשת גילתה כריש חג סביבה – והצליחה להימלט לחוף

16.1.2017 / 13:37

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

עורך "ידיעות אחרונות" רון ירון הגיע היום כדי למסור עדות במשטרה בפרשת נתניהו-מוזס. מוקדם יותר הגיע למשרדי להב 433 גם המוציא לאור של העיתון, נוני מוזס, לחקירה רביעית בפרשה.

ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, פורש לגמלאות. זאת, במסגרת סבב מינויים עליו הודיעה היום משטרת ישראל, במסגרתו יפרשו קצינים בכירים נוספים. יצחקי נכנס לתפקיד בשנת 2013, לאחר שכיהן בכמה תפקידים בכירים במשטרה, בהם מפקד יחידה להב 433, סגן מפקד מחוז ירושלים, ראש חטיבת המודיעין ומפקד מרחב ציון.

פרישתו של יצחקי מגיעה בעיתוי רגיש מבחינת חקירת פרשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. בשבוע שעבר פורסם בוואלה! NEWS כי יצחקי שוקל להתמודד על תפקיד ראש הרשות להגנת עדים. אולם, לא ברור אם המהלך ייעשה בתום חקירת נתניהו או בעיצומה. אישור מינויו לראש הרשות להגנת עדים דרוש את אישור הממשלה - ובראשם הנחקר נתניהו. יצחקי, הנחשב לדמות מרכזית בניהול חקירות ראש הממשלה ומתווה את מדיניות החקירה.

סיעת המחנה הציוני דרשה היום מהרשימה המשותפת שתפעל להתפטרותו של ח"כ באסל גטאס, החשוד שהבריח טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים. לדברי המחנה הציוני, אם גטאס לא יתפטר המפלגה תקיים חופש הצבעה בחוק ההדחה, על אף התנגדותה העקרונית לחוק.

כשאתה גולש להנאתך בים הדבר האחרון שאתה רוצה למצוא תחתיך הוא כריש. זה בדיוק מה שקרה לבלוגרית איזבל פאברה, שתיעדה את המפגש הקרוב שלה עם כריש בעת שגלשה מול חופי אוסטרליה. למזלה, כשהבחינה בכריש חג סביבה, היא הצליחה למהר ולחזור ליבשה.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום. מחר – התחממות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully