וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן שלישי בתאונות ביממה: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בנתניה

שלומי גבאי

15.1.2017 / 8:19

פרמדיקית מד"א סיפרה כי כשהגיעו הצוותים לזירת התאונה בשדרות בן גוריון בעיר שכב הגבר על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, וכי הם נאלצו לקבוע את מותו בשטח. אתמול נהרג רוכב אופנוע בנתיבי איילון

צילום: מד"א עריכה: שמרית גולדשטיין

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג היום (ראשון) מפגיעת כלי רכב בשדרות בן גוריון שבנתניה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו כשהוא מחוסר הכרה ונאלצו קבעו את מותו.

פרמדיקית מד"א אוריאן קינן סיפרה: "כשהגענו למקום ראיתי במרכז הכביש רוכב אופנוע כבן 30 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח: בת 66 נמצאה ללא רוח חיים באשדוד; בנה נעצר
דוח: עלייה בשיעור התפוסה הממוצע במחלקות רפואה דחופה ברחבי הארץ
"השחיתות שוברת שיאים": מאות הפגינו בתל אביב נגד נתניהו

זירת התאונה בנתניה שבה נהרג רוכב אופנוע מפגיעת כלי רכב, ינואר 2017. מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א

אתמול נפצע רוכב אופנוע כבן 30 באורח קשה בתאונה בנתיבי איילון, בסמוך למחלף דב הוז. הוא הובהל על ידי צוות מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב מערכתית, אולם לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. ברחובות נפצע שלשום באורח בינוני הולך רגל בן 64 מפגיעת מכונית בצומת פארק המדע בעיר. הוא הובהל לבית החולים קפלן, ואתמול נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully