וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ממעוף הרחפן: לוחמי השריון בתרגיל באש חיה

14.1.2017 / 15:00

התרגיל נערך בצפון הבקעה, בשיתוף עם כוחות מחטיבת גבעתי והנח"ל, היה שיאו של האימון של חטיבה 401 של השריון, שנמשך כמה חודשים. הלוחמים: "תקופת האימון הייתה משמעותית"

צילום: דו"צ, עריכה: ורד לידני

חטיבה 401 של חיל השריון קיימה בחודשים האחרונים אימון הכנה לקראת לחימה בגזרת הצפון. שיאו של האימון, תרגיל של הלוחמים באש חיה בצפון הבקעה, בשיתוף עם כוחות מחטיבת גבעתי והנח"ל, תועד מגובה על ידי רחפן.

"מדובר בתקופה אימון משמעותית ששיפרה את היכולות והמוכנות שלנו בתרגילים שונים ומגוונים עד לתרגיל החטיבתי, אשר כפי שאפשר לראות היווה נקודת שיא עבורנו", סיפרו לוחמים בחטיבה. "הלחימה בתוך טנק מגבשת את הצוותים וגורמת לנו להרגיש כמו משפחה גדולה, משפחה מאומנת שמוכנה לבצע כל משימה".

מפקד חטיבה 401, אלוף-משנה אוהד נג'מה, סיכם את התרגיל. "חטיבת השריון 401 מסיימת לבנת אימון של כארבעה חודשים ברמת הגולן, במהלכם תרגלו כלל יחידות החטיבה אימונים במתארים שונים אשר כללו שיתוף פעולה עם כוחות הנדסה, חי"ר, תותחנים, יחידות מיוחדות, חיל האוויר ועוד", אמר. "התרגיל החטיבתי הינו התרגיל המסכם את לבנת האימון של החטיבה, הוא נערך במשך כשבוע באזור הבקעה ואימן את הלוחמים ללחימה במתאר צפוני".

עוד בוואלה! NEWS:
השר לשעבר אבי גבאי: "נתניהו סיים את דרכו ההיסטורית בממשלה"
אסון רודף אסון בקיבוץ גינוסר: בת 64 שנפגעה מניידת מתה מפצעיה
אלפים הגיעו לחרמון וגרמו לעומס בכבישים; האתר נסגר למבקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully