וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אזריה בשיחה עם מח"ט כפיר: "קיבלנו איומים מגורמי טרור"

13.1.2017 / 0:19

בהקלטת הפגישה בין מח"ט כפיר לאביו של החייל, צ'רלי, נשמע האב מספר: "החמאס והג'יהאד האסלאמי מאיימים, שהם רוצים לפגוע במשפחה ובילדים". לאמו של החייל נשלחו בטלפון תמונות שלו עם הכיתוב: "נידון למוות - ההתנגדות הפלסטינית". האזינו

עריכה: ורד לידני

משפחתו של החייל אלאור אזריה, שהורשע בשבוע שעבר בהריגה של מחבל מנוטרל בזירת ניסיון פיגוע בחברון בחודש מרץ 2016, קיבלה איומים מגורמי טרור פלסטיניים – כך סיפר אביו של החייל, צ'רלי, למפקד חטיבת כפיר אלוף-משנה גיא חזות, כפי שניתן לשמוע בהקלטת הפגישה בין השניים, שנערכה בתחילת השבוע ונחשפה בחדשות 2. במהלך הפגישה, שארכה יותר מ-40 דקות, קיבל אזריה שיחת טלפון מגורם משטרתי, ומדבריו של האב ניתן להבין כי הוא נשאל אם הגיש תלונה בנוגע לאיומים.

בסיום שיחות הטלפון, שואל חזות, מפקד חטיבתו של אלאור, "ממי אתם מאוימים?". לכך משיב אזריה: "מהחמאס ומהג'יהאד האסלאמי, שהם רוצים לפגוע במשפחה ובילדים". מפקד החטיבה ממשיך: "אתה עושה עם זה משהו?", ולכך עונה אזריה: "אני הולך להגיש תלונה במשטרה. אני פועל לפי החוק". במהלך הפגישה בין השניים, ממשיך אל"מ חזות להביע עניין באיומים, ואביו של החייל היורה הסביר כי "שלחו הודעות בטלפון של אשתי".

עוד בוואלה! NEWS:
עורך דינו של אזריה לפרקליט הצבאי: לחקור את מפקד חטיבת כפיר
מח"ט כפיר הציע לאביו של אזריה ייעוץ משפטי ופגישה עם בכירים
סניגורו של אזריה על הפגישה בין צה"ל והמשפחה: "חמור, כמו ווטרגייט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש יכולת ליירט את השיחות". אחת מההודעות שנשלחה למשפחת אזריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר, נשלחו למכשיר הטלפון של האם, אושרה, תמונות של בנה אלאור ועליהן הכיתוב: "נידון למוות - ההתנגדות הפלסטינית". בתמונה נוספת נראים מחבלים יורים בתת-מקלע לעבר כלי רכב. כמו כן, לאחר הכרעת הדין בעניין החייל, נשלחו לאם כמה הודעות בנוסח "נהרוג את אלאור - הטרור בקרוב", ו"הוראה זו אינה משנה. גורלו של הילד נמצא בידיים של ההתנגדות הפלסטינית".

במהלך הפגישה, שאל אל"מ חזות את אזריה אם הוא "רוצה שאערב בזה גורמים מהצבא", והאב הסביר כי הוא מעדיף לפנות למשטרה, שלדבריו "תפעל כמו בהתחלה", בכוונתו לאיומים קודמים שנשלחו לבני המשפחה, שעמדו בלב הסערה הציבורית בחודשים האחרונים. חזות עוד הסביר כי "יש יכולת על ידי גורמי מודיעין ליירט את השיחות האלה", והוסיף: "אם תרצה, אני בכל מקרה יעביר את זה לרמחב"ם (ראש מחלקת ביטחון מידע בצה"ל - ש"ב), שהוא אחרי לנושא ביטחון שדה בצבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו נהרוג את אלאור - הטרור בקרוב". אחת מההודעות שנשלחו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר אותה פגישה בין אזריה לחזות, האב הגיש תלונה במשטרה בגין האיומים, שלדברי המשפחה הגיעו ממכשירי טלפון של גורמים פלסטינים. כפי שפורסם אתמול, במהלך הפגישה בין השניים הם שוחחו נרחבות על נושא ביטחונו האישי של אלאור. אביו קבל בפני המח"ט כי לאור הסעיף החמור בו הוא הואשם הוא לא יוכל לשאת אקדח ולהגן על עצמו בעתיד במידה וירצו לפגוע בו, והוסיף כי "אני לא יכול להיות צמוד אליו 24/7", כדי להגן עליו. בתגובה לכך, הבהיר חזות כי הצבא יהיה מסוגל לסייע באבטחתו ברמה המודיעינית ובאופנים נוספים.

(עדכון ראשון: 19:50)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טרור אלאור"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעות שנשלחו לאחר הכרעת הדין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גורלו של הילד שלך נמצא בידיים של ההתנגדות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully