וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זרמת פעם עם גדולים?": עבריין מין מפוקח חשוד ששכב עם נערות

12.1.2017 / 12:33

אלון דמארי, בן 32 מיבנה, חשוד כי הפר צו האוסר עליו ליצור קשר עם קטינות. על פי החשד, הוא שוחח עם עשרות נערות בנות 17-14 באינסטגרם, בפייסבוק ובווטסאפ, הציע להן סקס ואף שכב עם כמה מהן בצימרים ובמכוניתו

הארכת המעצר של אלון דמארי עבריין מין מורשע שמואשם כי ביצע עבירות מין נוספות, 12 בינואר 2017. אבי כהן
התגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד. דמארי, היום/אבי כהן

עבריין מין שנמצא תחת פיקוח חשוד כי יצר קשר עם עשרות נערות ואף קיים עם חלקן יחסי מין. המפוקח, בן 32 מיבנה, נעצר בחשד לעבירות מין חמורות נגד קטינות לאחר שהפר צו האוסר עליו ליצור קשר עם נשים מתחת לגיל 18. המשטרה פרסמה היום (חמישי) כי התגבשה תשתית ראייתית להעמידו לדין.

אלון דמארי נעצר בחודש שעבר בתום חקירה סמויה שנוהלה במשטרה ובשב"ס. במהלכה נחקרו 60 נערות מרחבי הארץ, בנות 17-14, בחשד כי האחרון יצר עמן קשר ואף קיים אתן יחסי מין. לפי המשטרה, ב-12 מקרים דמארי שכב עם הקטינות במכוניתו ובצימרים.

בחיפוש בביתו של החשוד נתפסו שני טלפונים סלולריים. מבדיקתם עלה כי דמארי יצר קשר עם עשרות נערות בהודעות טקסט ובאינטרנט. לפי המשטרה, התגלו 65 אלף דפי תכתובות בין החשוד לקטינות בפייסבוק, באינסטגרם ובווטסאפ. באותן שיחות הוא הציג את עצמו בשם אבי והשתמש בתמונה מזויפת.

לקריאה נוספת:
מנהל בית ספר בצפון חשוד כי ביצע מעשה מגונה בבן 12
המשטרה: תשתית ראייתית לעבירות מין נגד ראש הסגל לשעבר של נתניהו
מין תמורת ציונים ופורנו בשיעור: דוחות התלונות באקדמיה נחשפים

מפרטי החקירה עולה כי דמארי פנה אליהן בשפה בוטה ופולשנית והציע להן יחסי מין. "יצא לך לזרום עם גדולים?", שאל אחת מהן. נערה נוספת נשאלה: "היית כבר ערומה עם מישהו?". לקטינה אחרת כתב: "שווה לטעם את השפתיים שלך".

דמארי יובא בצהריים להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בראשון לציון. הוא צפוי לעמוד בפני כתב אישום בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully