וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בוקר למזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר: "לך לחלק ממתקים בעזה"

9.1.2017 / 0:41

חברת הכנסת מהליכוד קשרה בין התנהלות החיילים בפיגוע בירושלים להרשעת אלאור אזריה בציוץ שפרסמה בטוויטר, והציתה ויכוח עם ראש ארגון השמאל לשעבר, יריב אופנהיימר. "בושה שחברת כנסת מדברת כך", השיב

בווידאו: שלוש חיילות וחייל נהרגו מפגיעת משאית בטיילת ארמון הנציב/צילום: רוני כנפו, דובר צה"ל; עריכה: שמרית גולדשטיין ויוסי אלטר

ח"כ נאוה בוקר (הליכוד) תקפה אמש (ראשון) את יריב אופנהיימר, לשעבר מזכ"ל ארגון "שלום עכשיו", וקראה לו ללכת "לחלק ממתקים בעזה יחד עם המחבלים". בין השניים התעורר עימות בטוויטר לאחר שבוקר צייצה אחרי הפיגוע שאירע בשעות הצהריים בארמון הנציב בירושלים פוסט מעורר מחלוקת. "ארבעה הרוגים ופצועים רבים, נורא. עכשיו מבינים למה צריך לתת גיבוי לחיילים? ולמה כל מחבל צריך לחסל", כתבה.

בתגובה, ענה אופנהיימר, "כבר קפצת? תני לפרמדיקים לסיים לעבוד. הפריימריז יחכו". בהמשך ח"כ בוקר השתלחה בו בבוטות וכתבה: "תלך לחלק ממתקים ביחד עם המחבלים בעזה".

"בושה שחברת כנסת מדברת כך. לא כל מי שחושב אחרת ממך הוא מחבל. כואב לי לא פחות משכואב לך, בעצם יותר, כי בניגוד לך, אני פועל כדי שזה ייעצר", ענה אופנהייצר ובוקר המשיכה: "בושה שאתה עדיין פה, בארץ ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות הפיגוע קבע הקבינט: מעצר מנהלי למי שמזדהה עם דאעש
האיש שירה במחבל: "המשאית העיפה אותי, הוצאתי את האקדח - ויריתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתכתבות בין בוקר לאופנהיימר/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הציוץ כתבה על רקע הכרעת הדין בפרשת אלאור אזריה. לטענתה, הלוחמים שנכחו בזירת הפיגוע שהתרחש היום בירושלים לא ירו במחבל מחשש שייאלצו להתמודד עם העמדה לדין. מוקדם יותר היום, ראש אכ"א ודובר צה"ל, אלוף מוטי אלמוז, דחה את הקשר שניסו אנשי ציבור ואזרחים לעשות בין האירועים. "לא נכון לקשר את הדברים האלה", אמר. "צריך להשלים את הפרטים לנוכח התחקיר הראשוני".

מארגון "שלום עכשיו" נמסר כי ‏"חברת כנסת מהליכוד מוכיחה שוב שההסתה מתחילה במסדרונות הקואליציה. לא נשתוק כשנבחרי ציבור מסיתים ומתדלקים את השנאה בצורה הבזויה ביותר"

הפיגוע בוצע על ידי תושב מזרח ירושלים, פאדי אל-קנבר, שדרס למוות ארבעה חיילים ופצע 15 נוספים. ארבעת ההרוגים הם סגן-משנה ארז אורבך, בן 20 מההתנחלות אלון שבות שבגוש עציון; סגן יעל יקותיאל, בת 20 מגבעתיים; סגן שיר חג'אג', בת 22 ממעלה אדומים וסגן-משנה שירה צור, בת 20 מחיפה.

(עדכון ראשון: 22:00)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חיילות בזירת פיגוע הדריסה בשכונת ארמון הנציב בירושלים, 8 בינואר 2017. רויטרס
"כל מחבל צריך לחסל". זירת הפיגוע, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully