וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים קיבלו את הדיווח על נתניהו ומוזס בהפתעה: "לא ייצא מזה כלום"

8.1.2017 / 12:33

הידיעה על כך שהמו"ל של ידיעות אחרונות הוא איש העסקים העומד בלב החקירה המרכזית נגד ראש הממשלה התקבלה במהלך ישיבת הממשלה. חלק מהשרים צחקו ודחו זאת: "אלו שטויות". יו"ר מרצ: "על נתניהו ועל מנדלבליט להשעות את עצמם"

עריכה: שניר דבוש

הדיווח שפורסם היום (ראשון) בערוץ 2, שלפיו איש העסקים הנמצא בלב חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, תפס בהפתעה את השרים שהיו באותו זמן בישיבת ממשלה. גורמים שנכחו בישיבה אמרו כי הידיעה על כך שהשניים שוחחו על צמצום פעילות "ישראל היום" תמורת קו אוהד לנתניהו בידיעות אחרונות עוררה "רחש בחש" בקרב השרים.

חלקם אף הגיבו בצחוק למשמע הידיעה שמדובר דווקא במוזס, ואחרים אמרו כי "אלה שטויות ולא ייצא מזה כלום". באופוזיציה שבו על הקריאה כי על נתניהו, החשוד גם בקבלת טובות הנאה מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, להשעות את עצמו. במהלך הישיבה, יצא נתניהו לכמה דקות, אם כי לא ברור אם יש קשר לפרסום בערוץ 2.

לפני הדיווח, אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד כי "לצערי, אני לא יכול למסור פרטים. מה שאני כן יכול לומר לכם היום, כשאני יודע במה מדובר, ואני אומר לכם את זה בביטחון מלא - מה שיש פה זה לחץ פסול ובלתי פוסק של גורמים בתקשורת על גורמי האכיפה". לדבריו, הם מפריחים בלונים שהאוויר החם יוצא מהם זה אחר זה. כך יהיה גם במקרה הזה. אני מציע לחבריי באופוזיציה לא לחגוג כי אין מה לחגוג. את השלטון מחליפים בקלפי".

עוד על חקירות נתניהו
דיווח: איש העסקים בלב חקירת נתניהו - מו"ל ידיעות אחרונות
החקירה המרכזית נגד נתניהו: שלושה אנשי עסקים נוספים ייחקרו השבוע
לקראת חקירה נוספת: "למשטרה הקלטות המו"מ בין נתניהו לאיש העסקים"

בנימין נתניהו ונוני מוזס. אלכס קולומויסקי, ברני ארדוב, עיבוד תמונה
השרים לא מאמינים לדיווחים. נתניהו ומוזס/עיבוד תמונה, אלכס קולומויסקי, ברני ארדוב

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) אמר בתגובה לדיווח כי "אין לי מושג במה מדובר. אני לא מקבל הדלפות מהמשטרה או מגורמים כאלה, ככה שאני לא יודע. אני שומע סיגרים, אני שומע שמפניה, אני שומע עכשיו נוני מוזס שהקליט. אני לא סובל אנשים שמקליטים שיחות. אם אני מדבר עם מישהו אני סומך עליו שהוא לא מקליט אותי. זה לא מוסרי ולא אתי". לדבריו, "יש פה כוחות רשע עצומים, חוצים מדינות, כדי להפיל את הליכוד משלטון. שמעון פרס, למשל, ארגן לפני שלוש שנים מסיבת יום הולדת בשווי שלושה מיליון".

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון אמרה כי "ראש הממשלה לא יכול להמשיך לכהן יום אחד כראש ממשלה. שתי התפתחויות דרמטיות ומרעישות - האחת, הוא מקבל קצבה חודשית של 20 אלף בחודש במשך עשר שנים, והשנייה שהוא מנסה לתאם עם מול ידיעות סיקור אוהד תמורת אני לא יודעת מה". היא הוסיפה כי "זו לא רק נהנתנות, זו שחיתות. דבר נוסף שמדאיג הוא התנהלות היועץ המשפטי לממשךה. אם ההקלטות האלה נמצאות בידיו חודשים ארוכים, והוא נפנף אותן וקרא לזה בדיקה, יש כאן חשש לאתרוג או לניגוד עניינים וגם הוא צריך להשעות את עצמו מכל הקשור בראש הממשלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרת המשפטים איילת שקד והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בכנס באוניברסיטת חיפה, 24 בנובמבר 2016. ערן גילווארג
באופוזיציה דורשים כי ישעה את עצמו מטיפול בחקירה. מנדלבליט/ערן גילווארג

היום נודע לוואלה! NEWS כי היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט אישר ליאח"ה לחקור שלושה אנשי עסקים נוספים הקשורים לפרשה. לאחר מכן, צפוי נתניהו להיחקר בפעם השלישית. ביום שישי מסר פרקליטו של נתניהו, עו"ד יעקב וינרוט, כי "אין בדל של עבירה פלילית" במעשים המיוחסים לו בפרסומים בתקשורת. "כל בר דעת מבין שאם הביא חבר קרוב לחברו סיגרים כמתנה אין בזה ולא יכול להיות בזה שום בדל של איסור". לדבריו, שמע את תשובות נתניהו בחקירה והוא משוכנע שכשאלה יתפרסמו "יתברר לכל השומעים כי אין בהם שום חשש או אבק של עבירה פלילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully