וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפך מפקדה האגדי של יחידת העילית של המשטרה - לשוטר סיור?

8.1.2017 / 13:19

נצ"מ דני אבי-מאיר, שכיהן כמפקד ימ"ר תל אביב, והיה אחראי בין היתר למעצרו של העבריין זאב רוזנשטיין, יצא לגמלאות. אך במקום לשבת בבית ולנוח, החליט ללבוש שוב את המדים ולעבוד בתור שוטר סיור בתחנת משטרת גלילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצ"מ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקדה האגדי לשעבר של ימ"ר תל אביב נצ"מ, דני אבי-מאיר, הפך לשוטר סיור. במשך שנים מילא אבי-מאיר תפקידים באגף המודיעין של המשטרה ושל שב"ס, ונלחם בפשיעה החמורה. הוא היה כאב הראש של ארגוני הפשיעה ושל העומדים בראשם, בהם עמיר מולנר, זאב רוזנשטיין, יעקב אלפרון ואחרים.

בתפקידו האחרון שימש אבי מאיר כמפקד ימ"ר תל אביב, יחידת העילית של המשטרה שתפקידה לפעול מול גורמי הפשיעה הקשים והמסוכנים. במשך ארבע שנים פיקד על היחידה, והיה בין האחראים למעצרו וכליאתו של זאב רוזנשטיין. לאחר מכן מונה לשמש כקצין המודיעין של שבס .

לאחרונה, לאחר פרישתו לגמלאות, החליט מפקד הימ"ר בדימוס כי לא מתאים לו להיות פנסיונר רגיל המשתתף בפעילויות של גיל הזהב והחליט לשוב וללבוש את המדים הכחולים. הפעם, כשוטר סיור בתחנת משטרת גלילות. וזאת על אף שמעולם לא היה שוטר סיור. הבוקר הוא התייצב באולם המעצרים של בית המשפט בתל אביב, כשהוא מלווה עציר שהובא בפני השופטת רונית פוזננסקי כץ. מבטים של כבוד הופנו כלפיו מצד ותיקי עולם הפלילים ושוטרים ותיקים שפגשו את מפקדם לשעבר בתפקידו החדש.

עוד בוואלה! NEWS:
200 תיקים נגד שוטרים – ואף כתב אישום: כך נכשל המאבק בטייזר
ההפגנה למען אזריה: נעצר חשוד ראשון בהסתה נגד הרמטכ"ל
האם מעכו שחשודה ברצח בנה צולמה לפני חודש: "הילד הוא ברכה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully