וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט החשוד ברצח בחיפה: "הוא לא נמלט, פשוט לא מצליחים להשיג אותו"

5.1.2017 / 16:18

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS טען עורך הדין של משפחת החשוד ברצח גיא כפרי בעיר התחתית השבוע כי הוא לא יודע היכן הוא, אך אי-זמינותו "לא מעידה על כך שהוא נמלט מהמשטרה". הוא הוסיף: "לא ברור למה המשטרה מסווגת את האירוע כלאומני"

עריכת וידאו: ניר חן.

מיום שלישי עורכת המשטרה סריקות נרחבות אחר מי שירה למוות בגיא כפרי בעיר התחתית בחיפה, אולם עדיין לא הצליחה לאתר את החשוד. עורך הדין של משפחתו, אסדי ראפת, אמר היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "כפי שכל בני המשפחה ותושבי השכונה קוראים לו, גם אני קורא לו, אישית, להסגיר את עצמו". לדבריו, "אם אני הייתי יודע על מקום הימצאו הייתי מסגיר אותו על מנת לאפשר למשטרה לבצע את פעולות החקירה. כמי שמכיר אותו אישית ואת משפחתו, אני משוכנע במיליון אחוז שהוא חף מפשע. אם הייתי יודע שהוא ביצע את הרצח, או היה מעורב על רקע לאומני, לא הייתי לוקח על עצמי את הייצוג בתיק ונכנס לתמונה".

עוד טען כי לא ניתן להגדירו "נמלט" משום שנמסר לו כי הוא כלל לא יודע שהמשטרה מחפשת אחריו. "המשפחה ניסתה ליצור איתו קשר וגם אני ניסיתי, אבל לא הצלחנו להשיג אותו. זה שהוא יומיים מחוץ לבית, לא בהכרח מוביל למסקנה שהוא נמלט או בורח מהמשטרה בגלל החשדות". לדבריו, "הוא לא גר בבית, הוא מדי פעם מבקר את אמו. היא סיפרה לי שהוא לאחרונה נרשם ללימודי משפטים, וכנראה מתגורר במרכז הארץ".

לסיכום, אמר: "אני לא יודע מה המניע שגרם למשטרה לסווג את האירוע הזה כאירוע בעל רקע לאומני. אין לי מושג מאיפה ההנחה הזאת, לחשוד לא הייתה היסטוריה בדברים שכאלה. בני משפחתו הם בעלי השכלה גבוהה, הם מתגוררים בשכונה של דו קיום, ביחד עם יהודים. הוא עצמו עבד אצל יהודים, מעולם לא השתייך או למד, לא הסית נגד יהודים. אנחנו מקווים שהאמת תצא לאור וכל טענות השווא שאין להן כל בסיס ושחר יוכחו כלא אמת".

עוד בנושא:
התיעוד האחרון של גיא שנרצח בחיפה: "היה האח הגדול של כולנו"
יחידות עילית של המשטרה בעיר התחתית: מצוד אחר היורה בחיפה
גיא נורה למוות באמצע הרחוב בחיפה: "אין סיכוי שהסתכסך עם מישהו"

זירת הירי ברחוב הגיבורים בחיפה, 3 בינואר 2017. ערן גילווארג
זירת הרצח, השבוע/ערן גילווארג

היום הגיע מאות בני אדם לבית העלמין במושב עופר שבחוף הכרמל כדי ללוות למנוחות את כפרי. "גיא היה בן טוב ומפנק, כזה שלא יכול היה לפגוע בזבוב, סך הכול הוא רצה שיאהבו אותו, אהב לבלות ולחגוג, הוא היה אח גדול של כולנו, צנוע מאוד, איש שכולו טוב", ספדה לו ידידתו, שירה גיתית זילברמן.

"אין שום סיכוי שהאירוע הוא פלילי", קבעה זילברמן. גיסו של גיא, שחר דרור, הוסיף כי "אנחנו בטוחים שלא מדובר באירוע על רקע פלילי או אישי, מסתמן שמדובר באירוע על רקע לאומני".

כוחות משטרה גדולים, בהם שוטרים מיחידות עילית, המשיכו אתמול והיום בסריקות בשכונת חליסה שבחיפה, בעקבות התפתחות שחלה בחקירת הרצח. באירוע נורה למוות כפרי, תושב נשר בן 47, ודקות אחדות לפני כן נפצע בינוני יחיאל אילוז, דיין בבית הדין הרבני בעיר. על פרטי התקרית המלאים הוטל צו איסור פרסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הלויתו של גיא כפרי במושב עופר. שלומי גבאי
הלוויתו של כפרי, היום/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully