וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא נורה למוות באמצע הרחוב בחיפה: "אין סיכוי שהסתכסך עם מישהו"

שלומי גבאי ואלי אשכנזי

3.1.2017 / 18:52

משפחתו של גיא כפרי, תושב נשר בן 47, שנורה למוות בעיר התחתית בחיפה הגיבו בהלם למשמע הבשורה המרה. "לא מבינים איך הדבר הזה קרה, הוא אוהב לעזור לכולם, הוא לא יפגע בחיה, ודאי שלא בבן אדם", אמר גיסו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

גיא כפרי בן 47 מנשר הוא הגבר שנורה הבוקר (שלישי) למוות בעיר התחתית שבחיפה. "הוא אחד האנשים הכי מקסימים וטובי לב שאני מכיר", סיפר גיסו, שחר דרור. "הוא מסייע לילדים בעלי מוגבלויות – זו העבודה שלו. הילדים אוהבים אותו והוא מרגיש שליחות. הוא אוהב לעזור לכולם תמיד, אין אף אחד שיכול להגיד עליו מילה רעה, הוא מקסים ואכפתי".

עדי ראיה טענו כי כפרי נורה בידי אישה, אך דרור לא מצליח לחשוב מי ירצה לפגוע בגיסו. "גיא מטבעו לא אדם שמסתכסך או רב", הסביר, " הוא טוב לב – לא יפגע בחיה, וודאי שלא בבן אדם. אני לא יכול לחשוב על סיטואציה שבה הוא הסתכסך עם מישהו וזה מה שגרם לזה. אנחנו בשום פנים ואופן לא מבינים איך הדבר הזה קרה. זה הלם. רעם ביום בהיר. זה לא ברור".

לקריאה נוספת:
נרצח ופצוע בשני אירועי ירי בחיפה; שני הנפגעים - עובדי הרבנות
עדת ראייה לירי בחיפה: "הפצוע נפל על הרצפה וצעק: 'ירו בי'"

גבר בן 45 נהרג מירי ברחוב בעיר; באירוע ירי נוסף נפצע אדם באורח בינוני. ערן גילווארג
זירת הירי בחיפה, היום/ערן גילווארג

כמה דקות לפני שנורה כפרי למוות, נפצע אדם נוסף, יחיאל אילוז, דיין בבית הדין הרבני בן 48, באורח בינוני מירי בזירה סמוכה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של כפרי בזירה ופינו את אילוז לבית החולים רמב"ם שבחיפה. המשטרה פתחה בחקירה וההערכה היא שהרקע פלילי. המשטרה עורכת סריקות נרחבות באיזור חיפה במסגרת מצוד אחר היורים, וכל כיווני החקירה נבדקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully