וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר אבי גבאי על הצטרפותו לעבודה: "אני מעריך את הרצוג"

1.1.2017 / 21:30

המצטרף הטרי לעבודה סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי המהלך נתן רוח גבית למפלגה: "יש שם מנהיגים מדהימים, אני מאמין שאצמח מלמטה ואצליח". לדבריו, "נתניהו אחראי לתרבות רק של להיבחר מחדש"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן.

השר לשעבר אבי גבאי, שהודיע בשבוע שעבר שהוא מצטרף למפלגת העבודה, הסביר היום (ראשון) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS את המניעים שלו. "בן אדם צריך ללכת עם האמת שלו, וזו האמת שלי", אמר. "זה מה שאני מאמין וזו המפלגה הדמוקרטית היחידה שמתאימה לעמדות שלי. אני אוהב אתגרים, אוהב לעבוד קשה ולהתחיל מלמטה ומאמין שאצליח משם. יש שם מנהיגים מדהימים".

גבאי התייחס לסקרים האחרונים שמנבאים כישלון חרוץ למפלגה לו יתקיימו בחירות במדינה בקרוב. "הרצוג הצליח להשיג 24 מנדטים בבחירות האחרונות. כמה חודשים לפני כן, הוא היה עם 14 מנדטים. צריך לפרגן על מה שאנשים הצליחו לעשות. אני מכיר את הרצוג יותר מ-24 שנה ויש לי רק הערכה כלפיו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חקירת השריפה בירושלים: חשד שהאם הציתה את בנותיה והתאבדה בתלייה
השר לשעבר יעקב נאמן הלך לעולמו בגיל 77 בתום מאבק במחלה קשה
העדה נגד הח"כ לשעבר טענה כי מעורב בפרשה אנס אותה - המדינה לא תחקור

השר להגנת הסביבה אבי גבאי במסיבת עיתונאים על התפטרותו, 27 במאי. מגד גוזני
"הבעיה היא ברמה הארצית ולא המקומית". גבאי/מגד גוזני

עוד טען גבאי: "אני לא פוסל אף מפלגה. אחת האפשרויות הייתה עיריית תל אביב אבל החלטתי שזה לא הכיוון. יש שם ראש עיר מצוין ואני לא חושב ששם זה המקום שאני יוכל לתרום בו למדינת ישראל. הבעיה היא ברמה הארצית ולא המקומית. לכן בצומת הראשון פניתי לארצי ובצומת השני פניתי למפלגה דמוקרטית שבה אפשר לבנות כוח פוליטי. לא רציתי להיות חלק מהמפלגה של יאיר לפיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"אני מבין מה זו פוליטיקה"

"אני לא אדם תמים, לא ילד, עשיתי מספיק בחיים שלי שיבינו את זה. אני מבין מה זו פוליטיקה. אני מאמין שמי שנמצא בקודקוד הוא קובע את התרבות ומי שכרגע בראש ממשלת ישראל הוא נתניהו והוא אחראי לתרבות שבה עסוקים רק בלהיבחר מחדש. לא יכול להיות שהרוב עסוק רק בזה. לדעתי צריך להגביל קדנציות ולא רק של ראש הממשלה – לכן הגבלתי את הקדנציה שלי בבזק".

בריאיון התייחס גבאי למתווה הגז, נושא שבו התעסק במידה רבה במהלך תפקידו כשר להגנת הסביבה ואף התנגד לו. "בנושא הגז למדינת ישראל היו את הקלפים הכי חזקים בשולחן והיא הלכה למשא ומתן ולא יצאה עם כלום. איך זה יכול לקרות? מדובר באנשים שמבינים והם יצאו למשחק וחזרו בלי כלום. לא הצלחתי להבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully