וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובמה יכריז על פעולות נגד רוסיה בגין ההתערבות בבחירות

CNN דיווחה מפי גורמים רשמיים כי הממשל יודיע בימים הקרובים על שורת צעדים, הכוללים את הרחבת הסנקציות על מוסקבה וצעדים דיפלומטיים נוספים. זאת, בשל ההערכות סוכנויות ביון אמריקניות, לפיהן רוסיה פעלה לבחירתו של טראמפ

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

(מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט תומך בחקירה של הקונגרס על התערבות רוסיה, החודש)

ממשל אובמה מתכוון להכריז בימים הקרובים על שורה של פעולות נגד רוסיה, בתגובה למתקפות הסייבר שנערכו כדי להתערב בהליך הבחירות על מנת לסייע למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, כפי שמאשימות סוכנויות הביון בארצות הברית – כך דיווחה היום (רביעי) רשת CNN, מפי גורמים אמריקניים רשמיים.

לפי הגורמים, בין הפעולות תהיה הרחבת הסנקציות וצעדים דיפלומטיים נוספים. עוד נמסר כי חלק מהמהלכים יכללו צעדים נגד אנשים פרטיים הקשורים לפרסום המידע שנגנב ממחשבי המפלגה הדמוקרטית ומיו"ר הקמפיין של הילרי קלינטון, ג'ון פודסטה. הגורמים אף טענו כי הממשל מתכנן כמה פעולות שעליהן לא יוכרז בפומבי, ויבוצעו דרך אמצעים סמויים.

הצעדים מגיעים בלי קשר פרסום דוח שעליו הורה הנשיא היוצא אובמה לסוכנויות המודיעין לערוך בנושא. לפי הגורמים, הדוח צפוי להתפרסם בחודש הבא, ויכלול מידע שהותר לפרסום על מתקפות סייבר של סין במערכות הבחירות של 2008 ו-2012, ופעולותיה של רוסיה במערכת הבחירות האחרונה.

ברק אובמה במסיבת עיתונאים בבית הלבן, 14 בנובמבר 2016. רויטרס
ממשלו יודיע על הרחבת הסנקציות על מוסקבה. אובמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully