וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מ-2016: צפו במשדר סיכום השנה באולפן וואלה! NEWS

איך 2016 השפיעה על ישראל והעולם? מה היו האירועים הבולטים? מה זעזע את עולם התרבות ומי היו הגיבורים הספורטיביים? רגע לפני 2017, מערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם לסכם איתה את השנה החולפת במשדר חגיגי במיוחד מהאולפן השקוף, בהשתתפות אורחים רבים ולצלילי מוניקה סקס

נפרדים מ-2016 באולפן וואלה! NEWS

LIVE

נדמה כי אין יום בשנת 2016 שלא נשא איתו דרמות חדשותיות גדולות, פרידה מענקי תרבות ואישים מפורסמים או חשיפה של פרשיות גדולות וסקנדלים בארץ ובעולם. זו הייתה סוערת שבה מדינות המערב סבלו מפיגועי תופת, ארצות הברית בחרה את דונלד טראמפ לנשיא, עולם הספורט צפה בכריסטיאנו רונאלדו דומע וחוגג זכייה ביורו ונשא את עיניו למשחקים האולימפיים בריו דה ז'ניירו, ומיליונים ברחבי העולם נפרדו מגיבורי ילדותם - ענקי תרבות, פוליטיקאים ואישים מפורסמים. מדיוויד בואי, לאונרד כהן ופרינס, דרך מוחמד עלי ויוהאן קרויף ועד למנהיגים מיתולוגיים דוגמת שמעון פרס ופידל קסטרו.

מערכת וואלה! NEWS מזמינה אתכם להצטרף אליה במשדר סיכום מיוחד ולהיפרד משנת 2016. במשדר נארח אורחים מתחומים שונים ויחד איתם נסכם את השנה. יחד עם בועז ביסמוט מ"ישראל היום" ועם ניצן הורביץ, עורך חדשות החוץ של ערוץ 2, ניפרד מהנשיא ברק אובמה וננתח איך תשפיע עלייתו של טראמפ על 2017. יחד עם פרשן וואלה! ספורט אורן יוסיפוביץ ומבקר הקולנוע של וואלה! תרבות אבנר שביט ננסה להבין איך עולם הספורט ועולם התרבות יזכרו את שנת 2016, וכן נארח באולפן וואלה! NEW השקוף את השף אייל שני, הזמרת עדי ביטי, הדוגמנית אלכסה דול, הקומיקאית הדר לוי והמשדר המיוחד ייחתם בהופעה של להקת מוניקה סקס.

חוגגים את השנה החדשה ברוסיה. דצמבר 2015. רויטרס
2016 הייתה שנה סוערת ודרמטית במיוחד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully