וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת הצניעות הסעודית עצרה נשים שבילו ב"מסיבה פרועה"

2.1.2017 / 8:56

משטרת הצניעות הסעודית עצרה מספר נשים שנראו חוגגות עם גברים ואלכוהול. קטע קצר מהמסיבה שפורסם ברשת זעזע את המדינה המוסלמית בעלת החוקים הנוקשים, והנאשמות צפויים לעמוד בפני עונש כבד של מאסר ארוך ומלקות

ציבלין

משטרת הצניעות הסעודית עצרה שלוש נשים שלכאורה מופיעות בסרטון שצולם במסיבה, ובו הן נראות רוקדות עם גברים זרים ושותות משקאות אלכוהוליים. הקטע פורסם ביוטיוב והצליח לזעזע את המדינה המוסלמית השמרנית, שאוסרת על מפגשים חברתיים הכוללים גברים ונשים ושימוש ומכירה של אלכוהול.

הקטע מציג קבוצה של צעירים וצעירות רוקדים וצוחקים על מרפסת של בניין, כשלצידם בקבוקי אלכוהול. בלשי משטרת הצניעות חקרו את הסרטון לאחר שהפך לוויראלי ומצאו היכן צולם לפי תורן הדגל של העיר ג'דה, שנראה ברקע. התורן של ג'דה הוא הגבוה ביותר בעולם מאז שנחנך ב-2014, כשהוא מתפרש לגובה של 170 מטרים מהקרקע.

משטרת הצניעות הסעודית. ציבלין
החוגגים צפויים לעונשים כבדים/ציבלין

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

לא חסינים מעונש: נסיך סעודי נידון למלקות ולמאסר

לכתבה המלאה

החשוד העיקרי, גבר ירדני, נעצר בשעה שניסה לברוח מהמדינה והודה בחקירתו שאירגן את המסיבה המתועדת. מאוחר יותר, 3 חוגגות, אישה לבנונית וחברותיה, נחקרו והודו שנכחו במסיבה. המקרה הועבר ללשכת החקירות והתביעות, שצפויה להגיש כתב אישום נגד החשודות, בעוד החקירה אודות אורחים נוספים שלקחו חלק במסיבה נמשכת. אם ימצאו אשמים, ייאלצו להתמודד עם עונשים כבדים במיוחד. בניגוד לכמה מדינות אסלאמיות אחרות, החוקים הנוקשים חלים באופן שווה על המוסלמים וגם על אלו שאינם מאמינים.

בנובמבר 2015, קרל אנדרה, סבא בן 74, שוחרר מהכלא אחרי שבילה שם שנה וספג 350 מלקות, רק כי נתפס ע"י משטרת הצניעות כשבידו בירה תוצרת בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully