וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל רחבי הארץ: חיילי צה"ל לא מוותרים על הדלקת נר חנוכה

לוחמי גבעתי הדליקה נר שלישי ביחד עם המשפחות השכולות של החטיבה הסגולה. אתמול הדליקו נר שני חיילי חטיבת מנשה יחד עם צעירי עמותת אלו"ט שיתנדבו בעתיד - והרמטכ"ל בירך את הגדודים המעורבים בדרום

הרמטכ"ל גדי איזנקוט הדליק בערבה נרות חנוכה בבסיס בערבה, 26 בדצמבר 2016. דובר צה"ל
איזנקוט בהדלקת הנרות בערבה/דובר צה"ל

לוחמי חטיבת גבעתי הדליקו הערב (שני) נר שלישי של חנוכה ביחד עם משפחתו של סמל-ראשון דור ניני, שנהרג בשנת 2015 מירי חיזבאללה בגבול הצפון. הטקס נערך בתום יום שהוקדש למשפחות השכולות של החטיבה הסגולה, ובסיומו התכנסו המשפחות עם הלוחמים להדלקת הנרות המסורתית.

בצה"ל מקפידים על הדלקת נרות חגיגית מדי יום השבוע, ואתמול אירחו חיילי החטיבה המרחבית מנשה בבסיסם הסמוך לג'נין את צעירי עמותת אלו"ט עתידים. הצעירים צפויים להצטרף למסגרת הצבאית כמתנדבים במסגרת שיתוף פעולה בין חיילי החטיבה לעמותה. אמש, הכירו החיילים בהווה את חיילי העתיד והדליקו יחד את הנרות. "מדובר בפרויקט ייחודי שכל מטרותיו חיוביות במטרה להפוך אותם לחלק בלתי נפרד מהחטיבה", סיפרה קצינת החינוך סג"ם חמדת לבל. "כיאה לאופי הפרויקט, בחרנו לפתוח אותו בחג שיכול לסמל אותו באופן הטוב ביותר – חג החנוכה שכולו חג של אור".

כמו כן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט ערך אתמול סיור בחטיבה המרחבית אילת וסיים את הערב בהדלקת נרות ביחד עם לוחמי ולוחמות הגדודים המעורבים ברדלס, אריות הירדן וקרקל המשרתים בגזרה. בטקס השתתף גם הרב הצבאי הראשי החדש תא"ל אייל קרים, שהדליק יחד עם הרמטכ"ל את הנרות, ולצד יועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר, תא"ל שרון ניר. "בחרתי להדליק את הנר השני אתכם, כדי לבטא את ההערכה העצומה שיש לי על האופן שבו אתם ואתן מבצעים ומקיימים את משימת ההגנה על גבולות המדינה", אמר איזנקוט.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט הדליק בערבה נרות חנוכה בבסיס בערבה, 26 בדצמבר 2016. דובר צה"ל
איזנקוט וקרים, אמש/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully