וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בנציבות המדינה פוטר: "סגרו חשבון עם לוחם אמיץ במוקדי הכוח"

26.12.2016 / 10:46

עו"ד אסף רוזנברג, הממונה על אגף המשמעת בנציבות, פוטר בנימוק מקצועי וגם עקב סיפור אישי רגיש ובצל מערכת יחסים עכורה עם הנציב. גורמים במערכת המשפט, נציבות המדינה ותנועת אומ"ץ טוענים כי מדובר ברדיפה אישית על רקע מאבקו בגורמים בלשכת נתניהו. "שומר סף אמיתי"

נציב שירות המדינה משה דיין. דוברות משרד המשפטים,
מחאה על החלטתו לפטר את רוזנברג. משה דיין, נציב שירות המדינה/דוברות משרד המשפטים

עו"ד אסף רוזנברג, הממונה על אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, פוטר אתמול (ראשון) בנימוק מקצועי. ואולם גורמים במערכת המשפט מתחו היום ביקורת על ההחלטה וטענו כי מדובר במסע רדיפה אישי בעקבת התנגדותו למינויים שבוצעו על ידי הממשלה. "אגף המשמעת שבראשו עומד עו"ד אסף רוזנברג נלחם במוקדי הכוח החזקים בלשכת ראש הממשלה: עזרא סיידוף, נתן אשל ורבקה פאלוך (שמונתה לאחרונה ליועצת ראש הממשלה לענייני חרדים, א"ס). החליטו לסגור את החשבון עם רוזנברג", אמרו בשיחה עם לוואלה! NEWS גורמים משפטיים המעורים בפרשה.

אתמול פורסם בערוץ 2 כי רוזנברג פוטר על ידי נציב המדינה, משה דיין, בכפוף לשימוע. לדברי גורמים המעורים במקרה, במכתב הפיטורים נטען כי רוזנברג דרדר את אגף המשמעת, וכן הוזכרה פרשה אישית רגישה הנוגעת אליו. המכתב מגיע על רקע מערכת יחסים עכורה וממושכת בין הנציב לרוזנברג, שנחשב לאחד האנשים החזקים והמשפיעים בנציבות. "נעשה שימוש ציני בסיפור האישי שקשור לרוזנברג ושהוא חסר חשיבות כיום", טענו גורמים במערכת המשפט.

לקריאה נוספת:
בכיר בפרקליטות נחשד בעבירת מין בעובדת משרד המשפטים
הטרדה מינית בכור בדימונה: "אתה מרשה לי לעשות לך מין אוראלי?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מודל לחיקוי". מכתב של עובדי הנציבות למען עו"ד רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי הנציבות התגייסו לעזרתו של רוזנברג ופרסמו הצהרת תמיכה בו. "אנו קבוצה גדולה של עובדי נציבות שירות המדינה בכל הדרגים - הסגל הבכיר, הסגל התיכון והמנהלי - מבקשים להוקיע ולגנות את החלטת הנציב מר משה דיין על פיטוריו של בכיר עובדי הנציבות עו"ד אסף רוזנברג, ומבקשים לתמוך בו ברגעים הקשים העוברים עליו בימים אלו", כתבו הבוקר.

"עו"ד רוזנברג הוא דוגמה ומודל לחיקוי של משרת ציבור מקצועי, שומר סף אמיתי, אשר האינטרס הציבורי נר תמיד לרגליו", נכתב. "המדובר במסע רדיפה מתמשך של מר משה דיין את עו"ד אסף רוזנברג, מהיום שבו נכנס הנציב לתפקידו לפני כחמש וחצי שנים".

גם תנועת אומ"ץ התגייסה למען רוזנברג ופנו למבקר המדינה. "עו"ד רוזנברג הוא אחד מהטובים, המסורים והמקצועיים מהעובדים הבכירים בשירות המדינה. כאחראי על אכיפת המשמעת בשירות המדינה, הוא נשא בשנים האחרונות בתפקיד כפוי טובה, שחייב אותו – בשם ההקפדה על האינטרס הציבורי – להיקלע לעימותים עם גורמים רבי כוח ברחבי השירות הציבורי. במיוחד אמורים הדברים באשר לסדרת עימותים שאליהם נקלע מר רוזנברג מול בכירים בלשכת ראש הממשלה", נכתב בפניית התנועה שנשלחה אתמול למבקר המדינה, בבקשה למנוע את פיטוריו של רוזנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully