וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על ראש העיר שהזמין חשפנית לארוחת החג של הגמלאים

30.12.2016 / 5:01

חוגגים רבים נטשו את ארוחת חג המולד באמצע לאחר שראש העיר החליט להפתיע אותם עם רקדנית עירומה. "אני לא מבין למה הם הגיבו ככה. אנחנו כמעט תמיד מביאים זמרים ואמנים מהסוג הזה", הוא הגיב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

ראש עיירה קטנה ליד מדריד, לוזויה, שמונה רק כ-700 תושבים, החליט להפתיע את גמלאי העיר בארוחת החג שלהם ולהזמין למקום רקדנית ערומה שתפזז בין השולחנות ותשיר לקהל ההמום. הוא כנראה לא הבין עד כמה גמלאי העיר שלו שמרנים, כשאלו החלו להתפזר משם בעיצומה של ההופעה.

ראש העיר, חוסה מנואל חימנז, הגן על הבחירה שלו ואמר: "אני לא מבין למה הם הגיבו ככה. אנחנו כמעט תמיד מביאים זמרים ואמנים מהסוג הזה". לדבריו, הרקדנית לא הייתה עירומה, אלא לבשה חליפת גוף שהעניקה אשליה של עירום. למרות שאת, בתקשורת המקומית דווח שעשרות סועדים - ובעיקר סועדות - נאלצו לעזוב את המקום במבוכה. אחרים נהנו מהמראות, הצטרפו לחגיגה, צילמו והצטלמו עם הרקדנית.

ראש העיר שכר חשפניות. צילום מסך
זה אמור לשעשע את הגימלאים?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התאומות הזהות הופיעו בטקס פרסי המוזיקה בעירום - פעמיים

לכתבה המלאה

סרטון מהאירוע פורסם ביוטיוב בשבוע שעבר וצבר 55 אלף צפיות. לצד הסרטון נכתב: "כבכל שנה, ב-16 בדצמבר 2016, העיר לוזויה מארגנת ארוחה לגמלאי העיר. בדרך כלל לאחר הארוחה, מתחיל מופע מטעם העיר. השנה הגיע אלינו הסרטון הזה שעשה לנו טעם רע וכאב בטן. במופע, ה"אמנית" נותרה עירומה כשפיטמותיה ואיבריה האינטימים מכוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully