וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילי צה"ל הדליקו נר ראשון של חנוכה בשטח: "מבינים את המשמעות"

חיילי גדוד 890 של חטיבת הצנחנים וחטיבת 188 של השריון, שמוצבים בימים אלו בחברון וברמת הגולן, התפנו מהשגרה הקשה וחגגו את חנוכה. "שמחים שיש לנו את האפשרות להגן על המשפחות בחג"

לוחמי שריון מדליקים נרות על טנק, 25 בדצמבר 2016. דובר צה"ל
חיילי שריון מדליקים נרות באזור גבול סוריה, אתמול/דובר צה"ל

מאות אלפי בתים ברחבי הארץ הדליקו אמש (שבת) נר ראשון של חנוכה. בין החוגגים היו גם חיילי גדוד 890 של הצנחנים המוצבים באזור חברון, וחיילי חטיבת 188 של חיל השריון שמוצבים בדרום רמת הגולן.

"חג זה הוא חג מיוחד מאוד עבורי, נולדתי בחג החנוכה, ביום הדלקת הנר השלישי. חג החנוכה ידוע גם בכינויו חג האורים, ומכאן שמי – אורי", סיפר סמ"ר אורי תורג'מן, שמשרת כרס"פ בגדוד 890. "החג בעיני מסמל תקווה, מעבר בין חושך לאור, שבא לידי ביטוי בהדלקת הנרות המסורתית. את החג השנה אנו חוגגים בגזרת העיר חברון. אתמול, הדלקנו נרות כל הפלוגה במוצב, וזה היה מאוד מרגש עבור כולנו, אנחנו מבינים את המשמעות".

חברו לגדוד אמר כי החבר'ה פועלים מתוך תחושת שליחות. "למרות שאני לא בבית בחג, אני מבין את החשיבות יותר מתמיד ושמח שיש לי את האפשרות להגן על התושבים ולאפשר להם לקיים את החג בצורה הטובה ביותר, תוך ידיעה שלוחמי גדוד 890 שומרים עליהם", אאר סמ"ר אלעד עומייסי. "חג החנוכה בשבילי הוא חג של אור, שמחה ומשפחה. אמנם אני לא בבית בנר הראשון של חנוכה, אבל היו ימים שכן הייתי ומישהו אחר היה בתפקיד הזה. עכשיו זה תורי, ויבוא יום שאהיה בבית וזה יהיה תורו של מישהו אחר. בסופו של דבר אנו נמצאים כאן למען המדינה, למען העם ולמען המשפחות שיושבות בבתים ויכולות לקיים את החג ולהיות רגועות".

לוחמי גדוד 890 של חטיבת הצנחנים אוכלים סופגניות בגזרת חברון, דצמבר 2016. דובר צה"ל
חיילי צנחנים אוכלים סופגניות/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully