וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המפגש של ח"כ זועבי עם גטאס בבית המשפט

23.12.2016 / 8:25

חברת הכנסת נראית מגיעה לבית המשפט בראשון לציון, יוצאת מהמעלית ומחייכת לקראת חברה לסיעה, החשוד בהברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים. גטאס הובא לבית המשפט תחת אבטחה כבדה לאחר שנעצר אתמול

ספק 500

ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) הגיעה הבוקר (שישי) לבית המשפט השלום בראשון לציון כדי להביע תמיכה בחברה לסיעה, ח"כ באסל גטאס, המובא להארכת מעצר. זועבי נראית יוצאת ממעלית בית המשפט, פוגשת בגטאס ומחייכת לקראתו. גטאס, החשוד בהברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות, נעצר אמש בתום חקירה של שלוש שעות ביחידת המשטרה להב 433.

מעצרו של גטאס הגיע שעות אחדות לאחר שהכנסת אישרה את הסרת חסינותו. גטאס הסכים להסיר את חסינותו אתמול, ולכן ההחלטה התקבלה ללא הצבעה במליאה.

עוד בנושא:
בתום חקירה 3 שעות: ח"כ גטאס נעצר בחשד להברחת טלפונים למחבלים
חסינותו של גטאס הוסרה רשמית; הח"כ התייצב לחקירה נוספת בלהב 433
ח"כ גטאס הסכים להסרת חסינותו: "אתמודד עם החשדות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גטאס בבית המשפט, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרות שוטרים ולוחמי יס"מ הקיפו הבוקר את בית המשפט בגדרות לקראת הדיון בעניינו של גטאס, ובמשטרה נערכים לאפשרות שתומכיו יגיעו להפגין במקום. לקראת הדיון, חוקרי המשטרה הגישו לשופט מנחם מזרחי את חומרי החקירה שנאספו עד כה, ובהם גם שלושה סרטי וידאו שצולמו במצלמות נסתרות בחדר שבו, על פי החשד, נפגש גטאס עם אסירים ביטחוניים בכלא קציעות.

גורם בכיר במשטרה אמר כי "ההחלטה לעצור אותו באה מהחשש וההבנה כי יש כוונה לשבש את החקירה, ואת זה אנחנו מבקשים למנוע". חוקרי יאח"ה, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, מתכוונים לפשוט על ביתו של הח"כ.

חבר הכנסת חשוד בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים ועבירות על פי פקודת שירות בתי הסוהר. העונש האפשרי על העבירות על פי פקודת שירות בתי הסוהר, ובפרט העברת טלפון נייד, הוא עד שלוש שנות מאסר. מצבו של גטאס עלול להיות חמור יותר אם יוכח שהפעולה נעשתה לכאורה במטרה לפגוע בביטחון המדינה או לסייע לארגון טרור. במצב שכזה, העונש על העבירה עשוי להגיע עד לעשר שנות מאסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חנין זועבי בבית משפט השלום בראשון לציון 23 דצמבר 2016. אבי כהן
זועבי בבית המשפט בראשון לציון, הבוקר/אבי כהן
חנין זועבי בבית משפט השלום בראשון לציון 23 דצמבר 2016. ספק 500
זועבי בבית המשפט, הבוקר/ספק 500
חנין זועבי בבית משפט השלום בראשון לציון 23 דצמבר 2016. יותם רונן
זועבי בבית המשפט, הבוקר/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully