וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא טועים בזיהוי פעמיים": מי מאיים על חייו של מאיר שמיר?

21.12.2016 / 14:47

הפיצוץ הלילה מחוץ לביתו של איש העסקים בתל אביב הוא הניסיון השני החודש להלך עליו אימים, אחרי שמטען חבלה הוצמד לרכבו לפני שבועיים. במשטרה יעצו לו להציב סביבו אבטחה: "כדאי לו להישמר"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

במשטרה מעריכים כי המטען שהתפוצץ אמש (שלישי) ליד ביתו של איש העסקים מאיר שמיר בשכונת צהלה בתל אביב נועד להזהירו, ולא לפגוע בו פיזית. עם זאת, במשטרה יעצו לשמיר, בעל השליטה בחברת "מבטח שמיר", להציב סביבו אבטחה. לפני שבועיים התפוצץ מטען חבלה בסמוך לרכבו בחניון בעיר, ובמשטרה מצביעים על דפוס פעולה זהה בשני המקרים.

"התפקיד שלנו הוא לא לשמור עליו, אבל הוא צריך להבין שכדאי לו להישמר", אמר גורם במשטרת תל אביב. במסגרת החקירה, יתשאלו חוקרי משטרת מרחב הירקון את שמיר במטרה להבין עם אילו גורמים הוא עלול להיות מסוכסך. הפיצוץ, שאירע בשעה ששמיר ומשפחתו שהו בבית, לא גרם לנפגעים או לנזק.

לקריאה נוספת:
הערכה: מניחי המטען בחניון בת"א התכוונו לחסל - ולא רק לאיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו מחכים להבין מי עומד מאחורי זה". כוחות משטרה מחוץ לביתו של שמיר, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפוס פעולה זהה. זירת הפיצוץ בצהלה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבועיים התפוצץ מטען חבלה ליד מכוניתו של שמיר בחניון בשכונת רמת החייל בעיר, ללא נפגעים או נזק. שמיר מצדו טען כי "זו בטח טעות" והבהיר כי אין לו אויבים. גורם משטרתי טען היום כי "ברור כנראה גם לשמיר שלא מדובר בטעות בזיהוי פעמיים, אלא ששני המטענים היו מיועדים לו. עכשיו אנחנו מחכים להבין מי עומד מאחורי זה".

מהחקירה עולה כי שני המטענים הורכבו מחלקים מאולתרים, ויש דמיון בין השניים. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי וחוקרי מעבדת חבלה בוחנים את שרידי המטענים במטרה למצוא רכיבים זהים, שעשויים להוביל לגורם או לגורמים העומדים מאחורי הרכבתם.

שמיר, לשעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה, נמצא בסכסוך קרקעות בעיר בנוגע לשטח אצטדיון "האורווה" ומתחם האימונים הסמוך אליו. בשנת 2006 רכש 20% ממניות תנובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully