וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: מניחי המטען בחניון בת"א התכוונו לחסל - ולא רק לאיים

8.12.2016 / 19:01

החוקרים סורקים את האזור ואוספים את תיעוד מצלמות האבטחה המוצבות באזור. במעבדת החבלה של מחוז תל אביב בוחנים את שאריות המטען המאולתר שהונח מתחת למכוניתו של איש העסקים מאיר שמיר כדי למצוא ראיות פורנזיות

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

חוקרי צוות החקירה המיוחד שהוקם היום (חמישי) בעקבות פיצוץ המטען מתחת למכוניתו של איש העסקים מאיר שמיר סורקים את מתחם העסקים של רמת החייל בתל אביב ואוספים את צילומי מצלמות האבטחה במקום בניסיון להתחקות אחר מניחי המטען. לאחר בחינת זירת הפיצוץ, החוקרים הגיעו למסקנה כי המטען הונח בין כלי רכב והיה מיועד להתפוצץ בשעה שיעד הפגיעה מתקרב למקום.

בחינת שרידי המטען העלתה כי מדובר במטען מאולתר שלא מורכב מחומר נפץ תקני ובמשטרה אומרים כי רק באורח נס הפיצוץ לא הסתיים באסון. אנשי מעבדת החבלה של מחוז תל אביב בוחנים את שרידי המטען בניסיון להבין כיצד הופעל. כמו כן, החוקרים מנסים למצוא בשרידים ראיות פורנזיות שיסייעו לאתר את העומדים מאחורי הרכבת המטען או הנחתו.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: הח"כ לשעבר החשוד בקבלת שוחד מיני - אמנון כהן מש"ס
הותר לפרסום: נעצרה חוליית חמאס שתכננה לבצע פיגוע ירי וחטיפה
הותר לפרסום: זהו הרב מירושלים החשוד כי אנס נערה בת 14

רכבו של מאיר שמיר, חניון בניין הברזל 27 ברמת החייל, תל אביב. 8 בדצמבר 2016. מאצ'י הוף
רק בנס האירוע לא הסתיים באסון. זירת הפיצוץ/מאצ'י הוף

במשטרה השלימו את התשאול הראשוני של שמיר, שנחשב לאחר מראשי המשק בארץ. הוא אמר לחוקרים כי אין לו סכסוך עם איש, וכי לא ברור לו מי עומד מאחורי הנחת המטען. איש העסקים אמר לכלי התקשורת, ולצוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב ירקון בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, כי לדעתו מדובר בטעות בזיהוי.

שמיר הוא בעל השליטה בחברת "מבטח שמיר" ולשעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה. הוא מצוי בסכסוך קרקעות בפתח תקווה, בשטח שבו פעל אצטדיון "האורווה" בעיר ומתחם האימונים הסמוך אליו. בשנת 2006 רכש 20% ממניות תנובה. שמיר שב אתמול לישראל מארצות הברית, שם התארח בפורום סבן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאיר שמיר הבעלים של הפועל פתח תקו. ברני ארדוב
מאמין שמדובר בטעות. איש העסקים מאיר שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully