וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואה עתיקה צופה אסון נוראי לכולנו ב-2017 - ועד כה היא לא אכזבה

22.12.2016 / 10:27

האם סוף העולם יגיע ב-2017? תושבי איטליה מודאגים בגלל "נס דמו של ג'נארו הקדוש" שחזה אסונות גדולים בעבר - וחוזה אסון נוסף בשנה הקרובה

צילום מסך

בסרטון - הטקס בקתדרלה של נאפולי

2016 לא הייתה שנה שרובנו לא נרצה לזכור. היא גבתה הרבה קורבנות, הביאה עמה פיגועי טרור עולמיים, את נגיף הזיקה הקטלני ואת בחירתו של דונאלד טראמפ, שיש מי שחושב שזה האסון הגדול מכל. לצערנו, על פי התחזיות - 2017 לא הולכת להיות טובה יותר. למעשה, יש סיכוי שכולנו נמות בשנה הקרובה, לפחות אם נסתמך על "נס דמו של סיינט ג'אנרו", שכבר הבטיח לנו אסונות גדולים - ובאופן מחשיד עמד בכל ההבטחות שלו. מותר הפעם לא לקיים, בסדר?

בקתדרלה של נאפולי, המוקדשת לזכרו של ג'נארו הקדוש, הפטרון של העיר, שמורה מבחנה אטומה ובה שרידים מדמו של הפטרון. בטקס מכובד שנערך 3 פעמים בשנה מוצאים השרידים החוצה והופכים באורח פלא לנוזל. האמונה אומרת שבמידה והשרידים אינם הופכים לנוזל - זה סימן שמשהו רע מאוד צפוי לקרות. בטקס שנערך ב-16 בדצמבר זה לא קרה וזה כמובן הכניס את המקומיים להיסטריה.

עוד בנושא:

הארכיבישוף של נאפולי בודק את דמו של סיינט ג'אנרו. /Salvatore Laporta, achla_TV
הטקס שנערך באיטליה מביא עמו בשורות רעות לכולנ. הקרדינל של נאפולי בוחן את הדםו/achla_TV, /Salvatore Laporta

סן ג'נארו היה הבישוף של נאפולי במאה השלישית וראשו נערך ברדיפת הנוצרים הראשונים ע"י הקיסר הרומאי, דיוקלטיאנוס, שהרג כ-3,500 נוצרים. בהתחשב בעובדה שמדובר בשריד בן 700 שנה, זה אולי לא נראה כמו עניין גדול שמדי פעם הדם לא נוזל כמצופה מתהליך העיבוי שמתבצע עליו. אולם, אם נביט לאחור לשנים בהן הדם הנקרש לא נזל - נגלה שאסונות טבע ומלחמות אירעו באותן שנים בדיוק. צירוף מקרים מוזר או שאכן קיים קשר בין שני הדברים?

הדם לא נזל ב-1939. זוכרים מה קרה אז? מלחמת העולם השנייה. הוא גם לא נזל בספטמבר 1943 - שנת הכיבוש הנאצי על איטליה. זה גם לא קרה בספטמבר 1973 - כשמגיפת הכולרה תקפה את נאפולי, וגם לא בספטמבר 1980 - כשרעידת אדמה בעוצמת 6.9 בסולם ריכטר הובילה למותם של 2,483 אנשים והשאירה 250 אלף תושבים ללא קורת גג. כל אלה הם רק האסונות שיותר רלוונטים לתקופתנו, אך גם במאות קודמות נרשמו עוד לא מעט אסונות ומלחמות שקרו בתיאום מדויק לנס הלא מתממש של הפטרון. שנתחיל לצרוח עכשיו או אחר כך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully